دستگیری موبایل قاپ سابقه‌دار

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ سابقه‌دار در محله نازی‌آباد خبر داد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که موتور سیکلت با پلاک مخدوش که درحال زاغ زنی بود را مشاهده کردند و به صورت نامحسوس آن را زیر نظر گرفتند.

 وی گفت: متهم اقدام به سرقت موبایل یکی از شهروندان نمود، ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و نسبت به دستگیری سارق اقدام کردند و در یک تعقیب و گریز کوتاه با ایجاد طرح مهار پلیسی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری متهم شدند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف و به همراه موتور سیکلت وی، به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مافی خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است؛ شناسایی شکات در دستور کار پلیس قرار دارد و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ مافی توصیه کرد: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار