در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مهلت مجدد برای ثبت نام در مدارس شاهد در نظر گرفته نشده است

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که ثبت نام آن‌ها به طور کامل انجام نشده باز نخواهد شد.

زهرا پناهی روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که والدین دانش آموزان پایه اول تا ۲۰ خرداد مهلت داشته اند نسبت به ثبت نام فرزند خود در مدارس شاهد اقدام کنند؛ گفت: مهلت ثبت نام در پایه اول مدارس شاهد تمدید نمی‌شود.

وی با بیان این که پیش ثبت‌نام مدارس شاهد برای پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد آغاز شده است؛ افزود: دانش آموزان پایه هفتم تا ده تیر فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین پیش ثبت نام دانش آموزان پایه دهم از یک تیر آغاز  می‌شود و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مهلت ثبت نام پایه‌های هفتم و دهم نیز همچون پایه اول تمدید نمی‌شود؛ به همین علت از خانواده‌ها درخواست داریم در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

او با بیان این که دانش‌آموزانی که پیش‌ثبت‌نام آن‌ها به طور کامل انجام شده است به مرحله بعدی ثبت نام راه پیدا می‌کنند؛ ادامه داد: سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که ثبت نام آن‌ها به طور کامل انجام نشده است٬ باز نخواهد شد و متاسفانه این افراد نمی‌توانند به مدارس شاهد راه پیدا کنند. 

گفتنی است که پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق درگاه my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار