استاندار البرز:

کارگزاران ولایتمداری و مجاهدت شهید رییسی را سرلوحه کار خود قرار دهند

عبداللهی گفت: ولایتمداری، مجاهدت و اخلاص را به تبعیت از رییس جمهور شهید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندارالبرز نشست شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، گفت:  اخلاق مداری یکی از ویژگی شهید آیت الله رئیسی بود ولی ولایتمداری، ولایت پذیری، مجاهدت و اخلاص وی بسیار شاخص تر بود که ما باید بعنوان کارگزاران این نظام از این خصایص الگو بگیریم.

او افزود: رییس جمهور خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در مدت خدمت صادقانه خود ۴۸ سفر رسمی استانی به سراسر کشور داشت و سفر دوم به البرز نیز بلافاصله بعد از سفر روسیه صورت گرفت که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری این شهید است.

عبداللهی، به بخشی از دستاوردهای دولت صادق الوعده سیزدهم اشاره کرد و گفت: احیای بیش از یک هزار و ۳۰۰ معدن کوچک مقیاس، احیای بیش از هشت هزار واحد اقتصادی راکد و ایجاد ۱۱۸ هزار اشتغال، عضویت رسمی در پیمان همکاری های شانگهای، انعقاد ۳۷۰ تفاهم نامه در حوزه های اقتصادی، افزایش ۹.۷ درصدی ارزش صادرات تنها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم بود.

وی افزود: در دولت نهم و دهم مجموعا یک میلیون و ۲۰۰ مسکن ساخته شد که حدود ۸۵۰ هزار واحد آن تحویل داده شد و از این تعداد حدود ۲۸۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور مانده بود که دولت سیزدهم خود را موظف به تحویل آن کرد .

استاندار البرز گفت: تنها در شهرجدید مهستان حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی همچنین به تشریح اقدامات و دستاوردهای استان در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: باید با تبیین گری و اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام به ویژه در دولت سیزدهم، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.

عبداللهی گفت: رشد مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.

وی افزود: البرز بعنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

عبداللهی گفت: امید است بر مبنای نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز بتوانیم اهداف و افق فرهنگی استان را برنامه محور، ساختار یافته و منسجم دنبال کنیم.

وی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خودشان، حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رییس جمهور شهید و همراهان شهید وی دانستند.

استاندار البرز گفت: افراد حاضر در این جمع از اثرگذاران و معتمدان جامعه هستند بنابراین می توانند در تبیین گری و آگاهی بخشی مردم نقش موثری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.