بانک زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن راه اندازی شد

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای شناسایی تامین اراضی نهضت ملی مسکن بانک زمین برای پروژه‌های مسکونی قرار می‌گیرد.

 تقی رضایی  معاون سازمان ملی زمین و مسکن  در  گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه پاسداشت و حراست از زمین‌های دولتی و همچنین استفاده بهینه در استان‌ها با جدیت در سازمان ملی زمین و مسکن دنبال می شود گفت: با برگزاری تخصصی کارگاه‌های آموزشی و توجیهی در حوزه املاک و حقوقی تمامی برنامه‌ها و اهداف سازمان ملی زمین و مسکن رصد و پایش می‌شود. 

وی  افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک، امور حقوقی، واگذاری زمین، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف سازمان ملی زمین و مسکن است.

وی ادامه داد: در سازمان ملی زمین و مسکن تلاش می‌کنیم با احصاء و تامین زمین مورد نیاز، شاهد اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور باشیم.

معاون سازمان ملی زمین و مسکن  توضیح  داد: ۱۵۳هزار هکتار زمین در هزار روز خدمات دولت سیزدهم است گفت: ۱۱۰ هزار هکتار آن برای ساخت مسکن مورد مطالعه کارشناسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد:این عملکرد در مقایسه با متوسط ۱۰سال اخیر حدود ۳۰۰درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مالکی اظهار داد: طبق آمارهای ارائه شده  ۴۸هزار هکتار به صورت قطعی در اختیار طرح مسکن قرار گرفت و با تخصیص ۳۱هزار هکتار برای مسکن نیز در کارگروه‌های کارشناسی مخالفت شد؛ این مساله نشان می‌دهد ما هر زمینی را برای ساخت مسکن اختصاص ندادیم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، تولید مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار