انبار احتکار ۱۲۸ میلیارد ریالی لوازم پزشکی در شیراز لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی فارس از پلمب انباری خبر داد که ۱۲۸ میلیارد ریال لوازم پزشکی و بهداشتی درون آن احتکار و قاچاق شده بود.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی و همچنین قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق شدند یک انبار نگهداری لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، انواع لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۱۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند، از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

برچسب ها: احتکار ، قاچاق ، محتکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار