برپایی دو جشن یک کیلومتری غدیر در ارومیه

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت با محوریت جشن‌های غدیر در ارومیه برگزار شد.

فرماندار ارومیه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت که با محوریت جشن‌های غدیر در ارومیه برگزار شد با بیان اینکه جشن‌های مخصوص روز غدیر به مدت دو روز در ارومیه برگزار می‌شود گفت: دو جشن یک کیلومتری در ارومیه در محل خیابان شهید سلیمانی و پارک ائللر باغی ارومیه با حضور ۴۵ غرفه برای ارائه خدمات پذیرایی برنامه ریزی شده است.

غلامحسین عماری با بیان اینکه در ایام امامت و ولایت برنامه‌های عمومی متنوعی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد افزود: مردمی بودن برنامه‌های غدیر رمز و دلیل ماندگاری این برنامه‌ها و جشن‌ها است و باید بسترسازی‌های لازم برای مردمی بودن بیش از پیش این برنامه‌ها انجام شود.

وی انسجام بخشی به برنامه‌ها و پشتیبانی از بخش‌های مختلف را مهمترین وظیفه دستگاه‌های متولی در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: تنوع برنامه‌ها در جشن‌های دهه ولایت و امامت باید حفظ شود تا مورد توجه و استقبال عموم قرار گیرد.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: در برنامه‌ها و جشن‌های غدیر شهدای خدمت را نیز یاد می‌کنیم چرا که تفکر و بینش خدمت بی منت به مردم را این شهدای بزرگوار نهادینه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به این که تمام برنامه‌های دهه ولایت و امامت برای بیان اهمیت غدیر است گفت: سال گذشته نیز دو جشن یک کیلومتری در خیابان شهید سلیمانی و پارک ائللر باغی ارومیه برگزار شد و برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر غذای نذری داده شد. 
سرهنگ قهرمان عیوضلو افزود: علاوه بر جشن‌های کیلومتری در خیابان شهید سلیمانی و پارک اللر باغی در محلات و ادارات مختلف نیز شاهد برگزاری این جشن‌ها خواهیم بود. 

برگزاری کارناوال شادی، طبخ غذای گرم، مسابقات ورزشی، برگزاری سرود و تئاتر، شب شعر غدیر اجرای مراسم نورافشانی، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی، برگزاری جشن‌ها در فرهنگسرا‌ها و برنامه شب زلال غدیر از جمله برنامه‌های عید بزرگ غدیر در ارومیه است که در این جلسه مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.