۶ شهرستان آذربایجان غربی میزبان جشن‌های عید غدیر

مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی در  گفتگو با خبرنگاران گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم در ۶ شهرستان و ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف مردم و با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد. 

حجت السلام و المسلمین ناصر جوانبخت، افزود: جشن بزرگ مردمی با عنوان «مهمان بزرگ غدیر» در محل خیابان شهید سلیمانی ارومیه به مدت ۲ روز، امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه با برنامه‌های جنبی سخنرانی، مولودی خوانی، تجلیل از سادات آرامگاه، امامزادگان محمد و ابراهیم ارومیه با برنامه‌های تجلیل از سادات و برگزاری مراسم شب و روز عید و سخنرانی و امامزاده سراج الدین (ع) با تجلیل از سادات و برگزاری مراسم شب و روز عید با مشارکت اداره کل برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان خوی نیز افزود: در این شهرستان نیز امام زاده سید بهلول (ع) بقعه‌های متبرکه شیخ نوایی و میر هادی جشن‌های عید غدیر با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام جوانبخت گفت: جشن عید غدیر در امامزاده اسحاق و سید محمد شهرستان سلماس، تکیه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان چایپاره، بقعه اولیای الله نظام آباد شهرستان نقده، زیارتگاه حضرت عباس (ع) و امامزاده تاج الدین علی در شهرستان میاندوآب نیز با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.