قاضی‌زاده هاشمی در گفتگوی ویژه خبری:

دولت خانواده تعهد می‌دهد که نرخ تورم را تک رقمی کند

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شصت درصد قیمت مسکن قابل کاهش است.

امیرحسین  قاضی‌زاده هاشمی با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود پرداخت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای برنامه بیان کرد: من به دلیل حضور دراز مدت در مجلس و همکاری با مجمع تشخیص در جریان تصویب برنامه پنجم و ششم بودم. البته برنامه‌های ۵ ساله سابقه شان به قبل از انقلاب باز میگردد و اجرای برنامه‌ها ۵ ساله با اشکالاتی رو به رو بوده و میزان عملکرد آن‌ها تقریبا زیر ۵۰ درصد بوده، اما یک ضرورت است و برای چشم انداز ۲۰ ساله باید در مقاطع ۵ ساله اولویت‌ها را تعیین کنیم.

با لایحه دو فوریتی مشکل اینترنت و صندوق های بازنشستگی را حل می‌کنیم

قاضی زاده هاشمی افزود: برنامه دولت خانواده پیوستی برای برنامه هفتم است و برنامه دولت ما می‌بایستی در راستای محقق سازی آن مورد استفاده قرار گیرد. قانون برنامه هفتم زیر ساخت قوانین است و هر دولتی روی کار آید باید این قانون را مبنی اقدامات خود انجام دهد.

وی ادامه داد: در باره کیفیت اینترنت و اصلاحات در صندوق بازنشستگی انشاالله با لایحه دو فوریتی که دولت به مجلس ارائه خواهد داد مشکلات برطرف خواهد شد. برنامه هفتم هنوز هم تصویب نهایی نشده است و دولت به شدت با برخی از بند‌هایی که در بخش اجتماعی اضافه شد مخالفت کرد و به لایحه دولت ۷۰ بند اضافه شده است. 

منابع سرمایه‌گذاری دولت آب رفته است

این نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه هفتم، به عنوان نمونه کاری را در بنیاد شهید کردیم، برای این برنامه در بنیاد زیرساخت عملیاتی نوشتیم. یعنی پیوست برنامه هفتم مهم است. اگر ارزشیابی و انتصاب و عزل مدیران به برنامه هفتم وصل نشود نمی‌توانیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست یابیم. اگر آسیب شناسی کنیم بدون سرمایه‌گذاری نمی‌توانیم به اهداف برسیم. سرمایه گذاری به سه شکل انجام می‌شود. اولی توسط دولت است. مشکلاتی وجود دارد و منابع سرمایه گذاری دولت آب رفته و دولت‌ها نیز هنر منابع سازی را نداشته اند.

 

لازم نیست حتما خودرو را خودمان تولید کنیم

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: بخش خصوصی ما هم به دلیل تورم و مالیات ستانی‌های اجباری و امثال این‌ها امکان این که منابع خود را به کار بیاورد نداشته و با مشکلاتی رو به  رو بوده است. نوع سوم سرمایه گذاری هم سرمایه گذاری خارجی است که این هم بسیار برای آن‌ها پر ریسک است. همین باعث ایجاد مشکل می‌شود. سرمایه گذار خارجی احساس می‌کند که سرمایه اش با مشکل مواجه است و علی رغم اینکه دولت‌ها برای جذب سرمایه گذار خارجی تلاش کردند، اما نتوانستند محقق کنند. باید منابع دولت را اهرم کنیم تا برای سرمایه گذار داخل و خارجی امنیت پیدا کند تا سرمایه گذاری انجام دهد. محیط سرمایه گذاری را باید امن کنیم. ما لازم نیست حتما خودرو را خودمان تولید کنیم می‌توانیم به شکل مشترک این اقدام را انجام دهیم.
 
این نامزد ریاست جمهوری درباره مهار تورم گفت: وقتی از نرخ تورم تک رقمی حرف می‌زنیم شاید باورش سخت باشد، اما به مردم می‌گویم این انجام شدنی است و کارشناسان می‌گویند که می‌شود و دولت خانواده می‌گوید که میتوان این اقدام را انجام داد و برای این اقدام باید انضباط بخشی درستی را در دولت ببینیم جلوی تسهیلات‌دهی بانک‌ها و شرکت‌ها زیر مجموعه اش باید گرفته شود. در بنیاد شهید در بانک دی این کار را کردیم و با همکاری بانک مرکزی افزایش سرمایه دادیم.

حجم زیادی زمین در اختیار بانک‌ها است که باید به چرخه تولید بازگردد

وی افزود: باید با ایجاد یک ثبات در بازار و ایجاد رقابت اقدامات خود را به بهترین شکل عملی کنیم. مجموعه این عوامل یعنی منضبط کردن نظام بانکی و انضباط بخشی هزینه و عملکرد دولت در یک بازه چهار ساله به نرخ تورم تک رقمی می‌رسیم.  ما اکنون بازار رسمی و روشن داخلی در کشور نداریم و نرخ ارز ما را در کشور‌های همسایه تعیین می‌کنند. ما به جای اینکه وارد سرکوب سوری قیمت‌ها شویم باید اجازه دهیم با کنترل تورم و مدیریت بازار ارز سرمایه گذاری به صورت میان مدت و بلند مدت معنی پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اخذ مالیات بیان کرد: ما اقسام مالیات داریم که خیلی از آن‌ها نیز انجام نمی‌شود. لایحه‌ای داریم به عنوان مالیات بر درآمد که اکنون لایحه آن در مجلس است و امیدوارم که مجلس جدید به آن ورود کند.

وی برای تحقق موضوع مسکن گفت: کار بزرگی را دولت شهید رئیسی آغاز کرد که با هماهنگی همه دستگاه‌ها باید ادامه دهیم. قول و قراری که شهید رئیسی دادند قابل ارائه است و اولین موضوع هم مسئله زمین است. ما مشکل زمین  نداریم و می‌توانیم اثر قیمت زمین را با الحاقات کاهش دهیم. حجم زیادی زمین در اختیار بانک‌ها است که باید به چرخه تولید بازگردد. افرادی که فاقد مسکن هستند باید به صورت رایگان به آنها زمین تخصیص پیدا کند. شصت درصد قیمت مسکن قابل کاهش است.

باید نظام حکمرانی را هوشمند کنیم

وی خاطر نشان کرد: الکترونیکی سازی به تنهایی کافی نیست.  ما باید نظام حکمرانی را هوشمند کنیم. کف نظام اداری هیچ کاره است و همه اختیارات در راس است و باید همه این اختیارات به کف انتقال پیدا کند.  دولت باید ببیند مردم از کارشناسانی که به آنها مراجعه می‌کنند راضی هستند یا خیر. دیوان سالاری باعث فساد می‌شود و هرچه چرخه طولانی‌تر شود ممکن است افراد با کسانی مواجه شوند که از آنها درخواست غیر قانونی دارند.

قاضی زاده هاشمی درباره ضرورت توجه به اقتصاد دریا محور بیان کرد: جمعیت ساحل جنوبی ما ۲.۵ میلیون نفر است که باید به ۷ میلیون برسد.  در دولت شهید رئیسی ۲۷ شهر ساحلی در مکران و سواحل جنوبی تصویب شده است.  بزرگترین سرمایه ما در سواحل مکران مردم بلوچ عزیز هستند چرا که حجم زیادی سرمایه دارند و در آفریقا و هند سرمایه گذاری می‌کنند. ما باید صندوق توسعه ملی را موظف کنیم که شرکت‌های توسعه گر مکران را ایجاد کند. سرمایه گذاران داخلی که بیایند کم کم سرمایه گذاران خارجی تمایل پیدا می‌کنند تا در سواحل مکران سرمایه گذاری کنند.

 در دولت خانواده ضمن پرداخت یارانه باید ثروت به مردم بدهیم تا دارایی آنان افزایش یابد

او درباره مردمی سازی اقتصادی گفت: بعد از آن که نظام‌های سرمایه گذاری رشد کرد دولت‌ها برای برقراری عدالت به سمت توسعه اقتصاد عمومی رفتند.  مدل اقتصاد عمومی در کشور ما مثل سهام عدالت اینگونه است که بین مردم ثروت توزیع شد.  در دولت خانواده ضمن پرداخت یارانه باید ثروت به مردم بدهیم تا دارایی آنان افزایش یابد. دولت باید دارایی مردم را به آنها برگرداند.

وی ادامه داد: ما مجمع ۲۰۷ خانواده شهید را در بنیاد برگزار کردیم و بعد از چهل سال دارایی آنان که در اختیار بنیاد شهید بود به آنان بازگشت. چرا دولت باید جای مردم ثروت آنان را اداره کند. حسن این مساله این است که شرکت‌های دولتی وارد بازار سرمایه می‌شوند چرا که شفاف شده و از طرفی به این بازار کمک خواهند کرد. ما شاید جزء معدود کشور‌های جهان هستیم که شرکت‌های دولتی در بورس حضور ندارند.  رسما باید این شرکت‌ها وارد بورس شوند تا این سهام کم کم به مردم منتقل شود.

در دولت شهید رئیسی فقر غذایی برطرف شد 

این نامزد ریاست جمهوری گفت: اول از همه باید نظام یکپارچه مالیات و یارانه ایجاد شود. همه شهروندان سه گروه شده و نزد ما اعتبار مالیاتی پیدا می‌کنند این اشخاص یا کسانی هستند که درآمد آنها بیش از هزینه آنهاست، یا درآمد و هزینه‌های آنها برابر است و یا هزینه‌های آنان بیشتر از درآمد آنهاست.  یک مرزی وجود دارد که فقر مطلق نام دارد البته لایه پایین‌تری است که به آن فقر غذایی می‌گویند که خوشبختانه در دولت رئیسی این مدل فقر برطرف شد. عدد فقر مطلق دوازده الی سیزده میلیون تومان است و دولت موظف است مابه‌التفاوت این خط را برطرف کند.

خبرنگاران: فاطمه سیدی و محمدحسین نیک‌خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگه تونستی که بکن.این کارتووهیچ کس نیست کارخداوولی عصرهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این حرفش هم مثل همون حرفش بود که گفت۳روزه بورس رو درست میکنم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این حرف من رو یاد این مَثَل انداخت: هر کسی که میگوید من خیالباف نیستم بگویید که این اولین خیالبافی توست!
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۸:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای هاشمی شک ندارم آدم خوبی هستین ولی انتخابات جنگ است اگر بخواهید ادامه بدهید همدان بازنده آید اگر بخواهید پیروز لااقل دو سه نفر بنفع یک نفرانصراف بدهیدمگرنه سال نود دو تکرار خواهد شد کمی از لج لجاجت دست بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من میگم اینا چی میزنن که اینقدر وعده می‌دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ما مشکل معیشتی واقتصادی وگرانی های اجناس پیاپی داریم ویارانه ها کمه اینو حل کنید ماهیچی نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا دروغ ما اگه قبل دولت میتوانستیم کمی گوشت تهیه کنیم بعد از دولت کاملا دیگه نتونستیم گوشت بخریم وخریدن مرغ هم کمتر ومحدود شد معلومه از جامعه مردم فقیر خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما مثل همیشه ناپخته و ...
شعار
شعار
شعار

والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شعر پشت شعر
Armenia
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وعده و قول مجدد برای کسب ارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کاش داستان پینوکیو راست بود
Iran (Islamic Republic of)
ملا عباسقلی عیدی
۱۱:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
قاضی زاده هم دوره قبل و هم این دوره با برنامه تر و باسوادتر از بقیه هست، ولی متاسفانه رای نمی آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
موقع انتخابات حرف زیاده اما بعدش مهمه
۶۰ درصد قیمت مسکن
۶۰ قیمت خودرو
۶۰ درصد لوازم خانگی
۶۰ درصد معیشت مردم
۶۰ درصد خرید مایحتاج روزانه
۶۰درصد قیمت طلا
۶۰درصد قیمت سکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رییسی هم همینو گفت و نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد در حد ریاست جمهوری و ریاست دولت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تا وعده های الکی می دهید ما پای صندوق رای نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما میتونی قیمت گوشت را برسان صد هزارتومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم ... اصلا خونواده ای مونده ما ب قیمت زمان روحانی هم راصی هستیم ولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
به کدوم مقدسات . البته ملت آگاهی داریم ، در عرصه ها مشخص کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
واقعا از خدا نمی‌ترسن اینقدر راحت وعده میدن قبلی ها هم میگفتن تورم رو تک رقمی میکنن ولی برعکسش شد
Germany
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرت می‌گویی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است/ مقصر اصلی دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هنوز هم هستند.
تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است/ همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه، وعمان و... بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بی خیال شو عمو جان! برو به کار و زندگی ات برس!
Iran (Islamic Republic of)
امین الله
۰۹:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چیزی که نشدنی است چرا تعهدش را میدهی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
علاج اقتصاد خراب و جلوگیری از فقر تعامل با دنیاست و سرمایه خارجی است ...
دکتر پزشکیان ....۲۲
علاج این کار است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همیشه وقتی تو دانشگاه میخواستیم پشت تریبون حرف بزنیم کلی استرس داشتیم نکنه کلمه ای بگیم که اشتباه باشه
نکنه بگن اطلاعات نداره بی سواده
اینا با چه اعتماد بنفسی بی سوادیشون رو به رخ مردم می کشند
چرا اخه احمق ها باید بر مردم حکومت کنند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا مث سابق تریبون ازاد نیس دانشجوها حرف بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
گل گفتی

کنترل تورم مدل آماری خاص می خواد

اینها تو چهار عمل اصلی ریاضی موندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما نرخ اصلی تورم را اعلام کنید بقیش پیشکشتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کارمند جز دانشگاه آزاد قشم از والدین برای انجام کارهای عادی رشوه میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
قابل توجه نامزدهای ریاست جمهوری

چرا گوشی اپل هر چه دلار بالاتر میره قیمتش بالاتر نمیره هیچ"پایین تر هم میاد؟

چون دولت ها حمایت می کنند وقتی دولت ها حامی صنعت می شوند تقاضا برای سهام آن بالاتر میره و قیمت سهام آن چندین برابر میشه شرکت از محل درآمد سهام چند برابر بیشتر از خود محصول سود می کنه" در این فرایند هم دولت  سود می کنه هم سهامدار هم شرکت! در ایران چی؟ به جای حمایت با قیمت های دستوری تنها کسی که در این فرایند تولید راضی هست و سود کلان می کنه  دلال هست! درست تحلیل کنیم نگوییم چرا خودرو گرانه دلایل آنرا بررسی کنیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
نه این حرف شما اشتباه است

علت اینکه قیمت بالا نمیره علمی بودن تولید آنهاست نه حمایت احمقانه دولتشان ، علمی که با اقتصاد مهندسی در آمیخته و علم اقتصاد مهندسی علمی است که تولیدات مهندسی را از هر نظر رقابتی می کند

بله مدل های اقتصاد مهندسی برای تولید ارزان کالا با تکنولوژی جدید و به روز است که قیمت تمام شده را مینیمایز و سود را ماکزیمایز می کند
Iran (Islamic Republic of)
دهه هفتادی مظلوم
۰۸:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شماهم مییدونی موندنی نیستی وعده های توخالی میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خانواده کناز اینهمه افغانی امنیت نداره‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای قاضی زاده و زاکانی و پورمحمدی باعث میشن انتخابات به دور دوم کشیده بشه و غیر از هزینه تبلیغات و علافی مردم حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومن به کشور خسارت وارد میشه آخرشم هر سه تا نصف آرای باطله رای میارن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چیزی رو که هر کاری کنید باتوجه به نیازهای روز تورن بالا میره نمیتونی درست کنید شعار نده مردم گول این حرفها رو نمیخورن
مثل رئیسی ملت میخوان والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مثل رئیسی که بورس و اقتصاد را یک هفته ای درست کرد؟ دقیقا" به قولش عمل کرد ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همه دوست دارند تورم کاهش یابد اما چرا فقط همین جمله تکرار میشه؟
چرا راهکارها و را ارائه نمیدهید؟
آقای هاشمی با تلاش شما استخدام خاصی(بنیاد شهید) در مراکز دولتی داره صورت میگیره به نظرتان این رون باعث نمیشه غیر متخصصان به عنوان کارشناس زمام امور را به دست بگیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دروغگو دشمن خداست + دشمن مردم ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بشین بینیم با
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگر تعهد بدهی قیمت طلا را به ریال اعلام و آن را ثابت نگه داری به شما رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
الان ساعت 6:30 صبحه جمعه اس
ما هم از ساعت 4 بدون برق از گرما بیداریم
خونه تو اهواز بعد از ده دقیقه بدون برق و کولر به جهنم تبدیل میشه
با عملیات برق تماس گرفتم میگن تا 8 و 30 دقیقه حداقل طول می‌کشه تا برقتون رو وصل کنیم بچه داریم از گرما پرپر شد.
داریم از گرما ته میگیریم انتظار هم دارید رای بدیم. حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا در اروپا هرسال ۵۵ هزار نفر بر اثر گرما میمیرن در حالی که دمای هوا اونجا یک پنجم جنوب ایران هم‌نیست
علتش اینه ۷۰ درصد اروپایی ها کولر ندارن.بخاطر هزینه سرسام آور

اونوقت تو ایران ۲۴ ساعته کولر روشنه.آخه چه نیازی هست کولر از شب تا ساعت ۷ روشن باشه؟
جواب راحت طلبی شماهارو بقیه باید بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا هیچ کس از اخراج افعانیها حرف نمیزند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این حرف حسابی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مثبت دادم چون باید اخراج شوند همه اتباع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رآی ملت مشخصه مسعودپزشکیان هرچندهرکسی بشه جای رئیُسی رو پر نمکنه وگرهای مردم باز نخواهدشدبخوصوص ماکشاورزان خراسان شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
گوشت کیلوی ۸۰۰هزار باهات می‌سازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آره خیلی گره هارابازکرد گوشت ۸۰۰تومنی فروش نرفتن محصولات کشاورزی گره رابازکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چقدر گرفتی برای نوشتن این مطلب؟! ضمنا تو مگه سخنگوی ملتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تواگه عرضه داشتی امورجانبازان رارسیدگی میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
هر کسی را بهر کاری ساختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا در مورد انتخابات از مردم نطرسنجی نمیکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما فعلا تا روز انتخابات بمون، شعار پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۲:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کاندید نخودی و پوششی که به نفع یکی قراره بره کنار و وعده های فضایی می ده
چون می دونه قرار نیست تعیین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دولت خانواده دیگه چ صیغه ای هس؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
یعنی تمام امتیازات مشمول خانواده ها است بقیه هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بله...از طریق آمارهای الکی
در صورتیکه مردم این کاهش نرخ تورم رو سرسفره احساس نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شورای نگهبان همیشه سعی دارد اشخاصی را تائید صلاحیت کند که بی خطر باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
واقعا ایهمه مشکل تو. کشور. هس چرا قبل انتخابات نمیگفتین ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم چطو مسکن بخرن خودرو بخرن کی ازدواج. کنن باید ۱۰۰ سال ی جوون کار. کنه تا شاید. ی. زمین. بخره آیا. عمرش کفاف میده ؟؟؟ بابا کجای کارین مردم نمیتونن نیم. کیلو گوشت بخرن ب. ولا بقران آه ملت میگیره. ...ایقد ب ملت. ظلم نکنید هر. کی. در. بیادم فردا میگه اخنلاسگرا نمیذارن شماها پس. چرا رییس جمهور شدین خدا از. تک. تک تون نگذره آرزو همچی. ب. دلمون مونده خو. من ب شخص هر چیزی میخام بخرم. نمیتونم. حقیقتش نفرین وآه میکشم ب مسئوولین چون یادم. نمیاد اخرین بار. کی. گوشت خریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
برای کی؟ سهمیه دار ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
کاش تعهد میدادی که دفعه ی بدی نامزد انتخابات نشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگر دلسوز ملت بودی نمی‌گذاشتيد افغانی‌ها بیان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
آخرش انصراف سی یه سهمی این دفعه سودآوری وزارت بگو به نفع کی میری کنارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خواستار خروج اتباع افغانی از کشور هستیم
Italy
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
حرفای خنده دار بخدا...استاد خودتون که هیچی هفت نسل بعد از شمام نمیتونه تورم رو یک رقمی بکنه..بخدا اگه یکم حرف واقعی بزنید شاید حرفاتونو باور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بسه همون بورس رو سه روزه درست کردین بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رای ما امیرحسین قاضی زاده هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
گسی که ۳ بر ۱ از آرای باطله شکست میخوره بیخود میکنه شعار تورم تک رقمی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
منتخب هشت ساله قبلیتون درست کرد؟ اون که از یک رقمی کردش دو اونم ۵۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
شما اول حق تبدیل وضعیت ایثارگران را از دستگاه‌های اجرایی بگیر
نرخ تورم پیش‌کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
روز از نو روزی از نو
حرف همیشگی ...
Germany
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
از این تعهد ها قبل از تو زیاد دادن
Italy
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
برو بابا. اقتصاددان ها می گن توی کوتاه مدت نمیشه. چرا بدون پشتوانه علمی حرف می زنی؟
#برای_ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
یکم کارها را بذار کنار و توخونه به همسرت کمک کن تا سفره را رو فرش تکونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اینا خسته نمیشند از این همه وعده و وعید.
اصلاً هم فکر نمی کنند که چی دارند میگند.
حرف که مالیات نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خداییش شما ازحرفاتون خندتون نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
لطفاً ب نفع جناب دکتر سعید جلیلی بکشین کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
همانطور که دولت خانواده تعهد داد سه سال پیش مشکل بورس را حل کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
این بنده خدا خودشم میدونه اخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
چهار کیلومتر آسفالت سالم تو مملکت نداریم همه شکسته همه چاله و چوله است یعنی وزیر راه و شرمساری چه میکنه با این کشور؟!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شما متر کردی که میگی؟! وضعیت جاده ها خوب نیست ولی دیگه جوسازی بیخود نکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جوسازی نداره حرف حق هست
Iran (Islamic Republic of)
دلال اصفهان
۲۲:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
ملک اصفهان نخرید که بی چاره می شید
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۲۲:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
ملت ایران دقت کنید، همه مردم شریف ایران بدانند: تمامی نامزد ها کارآمدی دارند که تایید صلاحیت شده اند، مردم شریف ایرانی که در ستاد تبلیغاتی نامزد های انتخاباتی هستند این را بدانند و آگاه باشید حق تخریب نامزد دیگری را ندارید، کلام آخر : خواهشمندیم کسانی را انتخاب کنید که از جنس مردم باشد ، و در میان مردم و در دل مردم زندگی کرده باشد و سفره ای بزرگ شده باشد که طمع و مزه تــــــورم را چشیده باشد. تمام...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
برای سهمیه دار ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
از این شش نفر بجز پزشکیان هر کدام رئیس جمهور باشد فرقی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از روحانی عبرت نگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
پرونده بیماران هموفیلی که در دوران درخشان وزارت بهداشت همین پزشکیان اتفاق افتاد رو ببین که بدلیل تعلل ، چند بیمار مبتلا به ایدز شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
چرا درباره افغانی به ایران صحبتی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
چون قراره اخراج بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اونا که دارن پادشاهی میکنن
آخرین اخبار