معرفی روسای ستاد انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در کردستان

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسای ستاد خود در استان کردستان را معرفی کردند.

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، در حکمی «هندرین قادرخانزاده» را به عنوان مسئول هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی استان کردستان منصوب کرد.

 قادرخانزاده از نیرو‌های جوان کردستان اهل بانه و فرزند شهید بهنام قادرخانزاده است که جدای از پدرش، پنج عموی دیگرش هم در راه انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

انتصاب رئیس ستاد قالیباف در کردستان

«مصطفی بشیری» به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخاباتی قالیباف در استان کردستان منصوب شد.

فعالیت جهادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مسئولیت‌های از جمله مسوول بسیج جامعه پزشکی و مدیر نظام مسائل استان کردستان، مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در کردستان، مدرس دانشگاه و رئیس دانشگاه مدیریت صنعتی کرمانشاه از جمله سوابق کاری بشیری است.

معرفی رئیس ستاد پزشکیان در کردستان

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کردستان هم منصوب شد.

طی حکمی از سوی «علی عبدالعلی‌زادە» رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، سیدغریب سجادی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان کردستان منصوب شد.

سجادی از نیرو‌های اصلا‌ح‌طلب، استاد دانشگاه و عضو سابق شورای اسلامی شهر سنندج در دورە‌های چهارم و پنجم است.

 رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در کردستان انتخاب شد

 لطف‌الله فروزنده رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، حسین قادرمرزی را به عنوان مسئول هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری در استان کردستان منصوب کرد.

حسین قادرمرزی از نیرو‌های فعال، جوان و انقلابی استان کردستان است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شهادت رییس جمهور یک سال زودتر و در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و با اعلام ستاد انتخابات کشور طبق قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، تا ۶ تیرماه ۱۴۰۳ بازه تبلیغات برای نامزدها در نظر گرفته شده است و ۷ تیرماه منع تبلیغاتی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.