آغاز عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح در شرف‌آباد کرمان

ساخت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی امروز در شرف‌آباد کرمان آغاز شد.

استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به گره ترافیکی شهر کرمان در سه‌راه شرف‌آباد، گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی باید سریعتر به نتیجه برسد و این منطقه رینگ شهر است و به علت وجود انبار‌ها و کارگاه‌های تولیدی و ترافیک بالا، اجرای تقاطع غیرهمسطح لازم بود. 

محمدمهدی فداکار افزود: منبع مالی جدیدی در طرح تامین نشده است؛ اما همکاری و هم‌افزایی شهرداری و شورای شهر بر پیشبرد کار است و سه ماه تابستان فرصت خوبی برای اجرای طرح است تا قبل از شروع مدارس به نتیجه نسبی برسد. 

شهردار کرمان نیز گفت: رویکرد جدید شهرداری کرمان کار جهادی در تعامل با همه نهاد‌ها و متولیان است و در همین زمینه عملیات اجرایی پل غیر همسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی پس از ۳ سال وقفه در دستور کار قرار گرفت تا معضل ترافیکی تقاطع شرف آباد برطرف شود.
 
تویسرکانی افزود: مجوز‌های لازم برای اجرای این پل ۷۵۰ متری گرفته شده و بر اساس قرارداد پیش بینی می‌شود این طرح با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا ۶ ماه و نیم آینده به بهره برداری برسد.

یکی از مهمترین مسیر‌های ارتباطی برای هشت هزار نفر جمعیت شهر زنگی‌آباد در ۱۷ کیلومتری شمال شهر کرمان و شرف‌آباد به عنوان توابع آن، مسیر سه‌راهی موسوم به شرف‌آباد یا شهید حاج یونس زنگی‌آبادی است که بر روی بزرگراه امام رضا (ع) واقع شده است و حلقه ارتباط‌دهنده پیرامون و حاشیه شهر کرمان نیز محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امیدش ب خدا
آخرین اخبار