مسئول ستاد تبلیغاتی هریک از کاندیداها، باید به استانداری معرفی شوند

دبیر ستاد انتخابات استان فارس اعلام کرد: مسئولین ستاد‌های مرکزی تبلیغات کاندیدا‌های محترم ریاست جمهوری می‌بایست مسئول ستاد استانی کاندیدا را به ستاد انتخابات استانداری اعلام کنند.

محمدرضایی دبیر ستاد انتخابات استان فارس گفت: مسئول ستاد مرکزی تبلیغات کاندیدا‌های محترم ریاست جمهوری می‌بایست مسئول ستاد استانی کاندیدا را به ستاد انتخابات و استانداری فارس معرفی کند.

دبیر ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: مسئولین ستاد‌های استانی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید مسئولین ستاد هر شهرستان را نیز به فرمانداری‌ها معرفی نمایند تا همکاری لازم با این عزیران در راستای قانون انتخابات وانجام فرایند‌های انتخاباتی صورت پذیرد.

رضایی در پایان افزود: تمام ظرفیت‌های ممکن برای انجام یک انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است که پیش بینی می‌کنیم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با افزایش مشارکت نسبت به انتخابات قبل مواجه شویم.

دبیر ستاد انتخابات استان فارس در پایان با اشاره به آمادگی تمام عوامل و بخش‌های انتخابات در استان فارس، خاطرنشان کرد: این روز‌ها شور ونشاط سیاسی خوبی در استان ما شکل گرفته است که امیدواریم در ادامه شاهد افزایش این شور نشاط سیاسی باشیم، اما توصیه ما افزایش این شور ونشاط سیاسی با رعایت قانون است تا ان شاالله شاهد حماسه‌ی ماندگار و عزتمندانه دیگری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار