پزشکیان به شیراز سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان فارس از احتمال سفر پزشکیان طی هفته آینده به شیراز خبر داد و گفت: زمان دقیق این سفر بعد از قطعی شدن در روز‌های آتی اعلام می‌شود.

عبدالرزاق موسوی شنبه در نشست خبری با اشاره به تاثیر رسانه‌ها در مشارکت جامعه در رویداد‌های اجتماعی، سیاسی و انتخابات به نوع نگاه جامعه و طیف خاکستری اشاره کرد و افزود: در شرایط بسیار خاصی به سر می‌بریم و حضور پزشکیان بعنوان تنها کاندیدای اصلاح طلب و تائید صلاحیت او از بین سه داوطلب اصلاح طلبی فرصتی برای این جبهه و تمام کسانی است که نسبت به این نوع تفکر علاقه دارند.

او معتقد است که انسجام بی نظیری حول محور پزشکیان در بین طیف وسیعی از جامعه ایجاد شده است.

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس اضافه کرد: بعد از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت‌ها و اعلام تشکیل ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، ستاد انتخاباتی وی در فارس و شهرستان‌های استان راه اندازی شد و کمیته‌های ذیل این ستاد شامل فرهنگیان، پزشکان، دانشجویان، جوانان و بانوان و تشکیل شد.

او با بیان اینکه انتخاب مسئولان ستاد در شهرستان‌های استان با حساسیت ویژه‌ای دنبال و شورایی در شهرستان‌ها تشکیل شده و پیشنهادات را ارائه و ابلاغ برای افراد صادر شده است، گفت: برای اولین بار شورای اصلاحات در فارس سه نفر برای ستاد شهرستان شیراز معرفی کرده که برای آنها احکام صادر و از فردا رسما فعالیت این ستاد نیز آغاز خواهد شد.

موسوی از تشکیل ۳۶ ستاد انتخاباتی پزشکیان در سطح استان فارس خبر داد و افزود: فردا یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ بصورت رسمی ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس افتتاح خواهد شد.

او از احتمال سفر پزشکیان طی هفته آینده به استان فارس و شیراز خبر داد و گفت: زمان دقیق این سفر بعد از قطعی شدن در روز‌های آتی اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس، ایجاد فضای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را به نفع نظام دانست و تاکید کرد: در‌های ستاد پزشکیان در سراسر استان به روی همه شهروندان و مردم باز است و از فعالیت همه آحاد جامعه در این ستاد‌ها استقبال می‌شود.

او اظهار کرد: قطعا پزشکیان این ظرفیت را دارا است که طیف خاکستری جامعه را پای صندوق‌های رای بیاورد.

موسوی در ادامه افزود: در بعضی شهرستان‌ها تاکید داریم بر تشکیل ستاد اصولگرایان حامی دکتر پزشکیان که باتوجه به ارزش‌های اخلاقی و عملکرد وی این مساله دور از ذهن نیست.

او، بزرگترین مشکل جامعه امروز ما را تبعیض و فساد دانست و گفت: چهره‌های برجسته حوزه اقتصاد، سیاست و روابط بین الملل نگاه ویژه‌ای به پزشکیان دارند که همین مسأله موجب خوشبینی آحاد مردم به آینده کشور شده است.

موسوی معتقد است که اکنون عرصه برای دانشجویان با ستاره دار شدن و اخراج تنگ شده است و بالاترین آمار معلمانی که محکومیت‌های اداری پیدا کرده اند در ۳سه سال اخیر بوده و به همین دلیل لازم است شخصی مانند پزشکیان به عرصه مدیریتی کشور وارد شود

او گفت: پزشکیان کسی است که می‌تواند اعتماد مردم به حاکمیت را مجددا ایجاد کند، بنابراین مردم در این دوره پای صندوق رای می‌آیند و ما تلاش میکنیم شرایط کنونی را تبیین و دست روی نقاط مهم و دقیقی بگذاریم.

موسوی با بیان اینکه پزشکیان بنابر سابقه‌ای که دارد بدنه جامعه را به خوبی درک می‌کند و به دلیل کار اجرایی با فضای اجرایی کشور آشنا است، افزود: وی در طول دوره وزارتش در انتخاب مدیران به تخصص توجه ویژ‌های داشته که این موضوع حلقه مفقوده مدیریت کنونی کشور است.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس گفت: پزشکیان چندین دوره نماینده مجلس و جز هیات رئیسه بوده و در نتیجه او به خوبی شرایط کشور را می‌شناسد و قطعا در آینده در صورت انتخاب شدن نخواهد گفت که شرایط را نمیشناخته و نمی‌تواند کار کند.

او پاسخگویی، صراحت، شفافیت و پاکدستی را جز شاخصه‌های بارز پزشکیان دانست که همین ویژگی‌ها می‌تواند طیف عظیم جامعه را با او همراه سازد.

موسوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت پزشکیان با روحانی تفاوت دارد یا خیر؟ گفت: قطعا دولت پزشکیان با روحانی تفاوت زیادی دارد، اول اینکه تجربه اجرایی و پارلمانی پزشکیان بالا است که روحانی این تجارب را نداشت، نکته دوم اینکه سوابق روحانی و پزشکیان کاملا با یکدیگر متفاوت است.

او اضافه کرد: ساده زیستی و مردم داری پزشکیان شاخصه مهم و متفاوت است که نشان از تفاوت دولت روحانی با پزشکیان خواهد داشت همچنین تفاوت معناداری بین پزشکیان با سایر کاندیدای انتخابات این دوره وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
با دروغ وفریب نمیشه کشورداری کرد آقای پزشکیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
باسلام واقعا اگه این دوره مردم نیان وپزشکیان نباشه ایران به پرتگاهی میره که قابل بازگشت نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
باسلام واقعا اگه این دوره مردم نیان وپزشکیان نباشه ایران به پرتگاهی میره که قابل بازگشت نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
یاشاسین پزشکیان فرزند آذربایجان، مهاباد ،
آخرین اخبار