رسالت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان توأم با حفظ کرامت است

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: رسالت کمیته امداد روشن کردن چراغ راه و توانمندسازی خانواده‌ها توأم با حفظ کرامت آنان است.

محمدرضا میری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر، ۱۹۴ هزار خانوار در سطح استان، تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال و لوازم ضروری بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که حکمفرماست، شاید داشته‌های ما تکافوی رفع کامل مشکلات مددجویان عزیز را نکند و از این جهت، از شما خیّرین و نمازگزارانی که دل در گرو خدمت به همنوعان خود بسته‌اید، خواهش داریم همان‌طور که تاکنون همیشه در کنار امداد بوده‌اید، از این به بعد نیز ما را یاری کنید.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: رسالت کمیته امداد، همان‌گونه که در حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به ریاست کمیته امداد نیز آمده، توانمندسازی خانواده‌ها توأم با حفظ کرامت است، چراغ راهی روشن کنیم که این عزیزان بتوانند روی پای خودشان بایستند و دیگر نیازی به مجموعه امداد نداشته باشند.

وی با اشاره به برپایی پویش نذر قربانی در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان، گفت: تعداد ۳۳۶ پایگاه در سطح استان، آماده دریافت کمک‌ها و نذورات شما مردم خیراندیش است و این تعهد را می‌دهیم که کمک‌های شما، بعد از رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سریع‌ترین زمان ممکن تقدیم خانواده‌های نیازمند شود.

میری اظهار کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری « ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۵۴ ستاره ۱ مربع» و همچنین از طریق شماره کارت ۶۹۳۷ – ۵۰۳۰ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ نزد صندوق امداد ولایت، جهت پرداخت نذورات اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار