افتتاح فاز اول گراند هتل تا پایان امسال

سرمایه گذار اجرای طرح گراند هتل قزوین گفت: با حمایت مسئولان استان درصددیم فاز اول گراند هتل شامل رستوران آن را تا پایان امسال راه اندازی کنیم.

شعبانی سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح در خصوص اقدامات انجام شده در این محدوده تاریخی گفت: بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه و عقد قرارداد عملیات اجرایی در فاز اول آغاز شده و تاکنون اقداماتی از جمله تجهیز کارگاه چوب، سبک سازی فضاها، تثبیت بنا و استحکام و مقاوم سازی انجام شده است.

وی بیان کرد: استحکام بخشی بنا در اولویت کار‌ها قرار داشته تا بتوانیم سایر فعالیت‌ها را تداوم بخشیم و از تخریب بنا جلوگیری شود و قرار است فاز اول را تا پایان سال و در ۹ ماه اجرا کنیم. 

این سرمایه گذار بخش خصوصی یادآورشد: طرح سه ساله است و تصمیم داریم در سال اول رستوران آن را در طبقه هم کف راه اندازی کنیم.

وی گفت: فضای احداثی در جبهه شمالی و در مرز امامزاده با زیربنای ۷۷۰ متر و به وحدت و یکپارچگی و توزیع کاربری‌ها توجه جدی شده است.

شعبانی اظهارداشت: این طرح در کلاس «بوتیک هتل» با ویژگی‌های منحصر بفرد طراحی و پیش بینی شده و یک هتل سه ستاره و لاکچری احداث خواهد شد که می‌تواند مرکز شهر قزئوین را به کانون گردشگری تبدیل کند.

این سرمایه گذار یادآورشد: آمادگی داریم فاز اول طرح را در بهمن ماه و دهه فجر افتتاح کنیم و امروز اولویت ما جبهه غربی بنا و محدوده خیابان پیغمبریه است و. در گام‌های بعدی این مجموعه را وارد چرخه تولید هم خواهیم کرد.

شعبانی یکی از مشکلات خود را محدودیت‌های قانونی برای بیمه شدن ساختمان‌های تاریخی ذکر کرد و گفت: در این زمینه انتظار مساعدت و ارائه راهکار هستیم تا بتوانیم این ساختمان را در برابر حوادثی، چون آتش سوزی بیمه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار