تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار قم گفت: ائمه جماعات باید از ظرفیت ارتباط چهره به چهره در مساجد، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

سید محمد آقامیری در دیدار با ائمه جماعات مساجد در مسجد امیر المؤمنین خیابان دور شهر با اشاره به اینکه حضور در مساجد با هدف آشنایی با مشکلات محلات و حل آنها است، گفت: این دیدار‌ها برای شناسایی مسائل و مشکلات محلات صورت می‌گیرد تا شکاف موجود بین محلات مختلف شهر رفع شود و بهترین خدمات به مردم شهر قم ارائه شود. 

استاندار قم،مسائل فرهنگی را جز اولویت‌های کاری خود در استان عنوان کرد و افزود: برای کمک به مسائل فرهنگی باید در فضایی آرام و تدریجی اقدام کرد. 

وی گفت: در زمینه سیما و منظر شهری و دیگر محتوای فرهنگی نیازمند پیگیری و هم افزایی بین دستگاهی و کمک گروه‌های مردمی برای رفع مشکلات فرهنگی هستیم. 

آقا میری با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری و شورای شهر باید برای معماری ایرانی اسلامی برنامه داشته باشند گفت: در این زمینه دستور‌های لازم را به شهرداری داده ایم تا ساخت و ساز‌ها بر اساس الگوی ایرانی اسلامی اجرا شود. 

وی اضافه کرد: سعی شده است ساخت مسکن در سایت ۵۶۰ هکتاری و پرنیان با رعایت اصول و معماری ایرانی و اسلامی لحاظ شود. 

آقامیری افزود: قرار است در بوستان ها، مجتمع فرهنگی و ورزشی و تفریحی ساخته شود تا بتوانند فضای لازم برای موضوعات ورزشی و فرهنگی هم در بوستان‌ها پیش بینی شود. 

 استاندار تاکید کرد: از ائمه جماعات تقاضا دارم تا کانون‌های فرهنگی مساجد را فعال کنند، چون این موضوع یکی از مطالبات رهبر انقلاب است و این کانون‌ها می‌توانند در زمینه اوقات فراغت و پر کردن خلا‌های فرهنگی موثر باشند. 

وی از ائمه جماعات خواست تا از ظرفیت خود استفاده کنند و با ارتباط چهره به چهره با مردم زمینه‌های حضور مردم را در پای صندوق‌های رای و افزایش مشارکت مردم فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار