برخی مشکلات روستا‌ها با یک بار حضور مدیران برطرف می‌شود

استاندار قم، گفت: برخی مشکلاتی در روستا‌ها و شهرستان‌های ما وجود دارد که با یک بار حضور مدیر استان می‌توان آن را برطرف کرد.

سیدمحمد آقامیری در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عید غدیر در استان، گفت: غدیر جشن تولد شیعیان بوده، لذا باید تلاش کنیم این جشن را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

استاندار قم با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: انتخابات یک موضوع جدی است و ما به دنبال تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری هستیم.

 آقامیری بیان کرد: همه کاندیدا‌هایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و احراز صلاحیت شده‌اند برای ما محترم و عزیز بوده، اما دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند، هیچ کدام نباید از شخص و یا جبهه سیاسی خاصی حمایت کنند.

استاندار قم گفت: به لطف خدا در انتخابات مجلس توانستیم با همکاری مردم شریف و غیور استان قم حماسه‌ای زیبا را رقم بزنیم؛ طبق آمار قم توانست رتبه اول افزایش نرخ رشد مشارکت در کشور را کسب کند.

آقامیری در ادامه با بیان اینکه دعوت مردم پای صندوق‌های رای وظیفه دستگاه‌های دولتی است، عنوان کرد: ما به دنبال مشارکت حداکثری هستیم و مردم را صرفا برای حضور در انتخابات دعوت خواهیم کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: معاندین و منافقین امروز به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند؛ هدف آن‌ها این است امید را از مردم گرفته و یاس در دل آنها بکارند؛ لذا ما موظف هستیم با جهاد تبیین و امیدآفرینی مانع نقشه‌های شوم آنان شویم.

استاندار قم افزود: مدیران ارشد استان توجه داشته باشند که باید این روز‌ها تلاش خود را نسبت به قبل مضاعف کرده و با حضور میان مردم به حل مشکلات آنان بپردازند. برخی مشکلاتی در روستا‌ها و شهرستان‌های ما وجود دارد که با یک بار حضور مدیر استان می‌توان آن را برطرف کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار