پزشکیان در قم:

برای حل مشکلات باید چپ‌ و راست را کنار بگذاریم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مشکل کشور رفع شود باید برادر شویم، گفت: قدم اولم این است که اختلافات داخلی را حل کنیم و تو چپی، راستی، خارجی یا ایرانی هستی را کنار بگذاریم

در جریان سفر امروز مسعود پزشکیان به قم ستاد مرکزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی امروز پس از ورود به استان قم و پس از استقبال شماری از علاقه‌مندان و چهره‌های سیاسی و فرهنگی، به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه «س» مشرف شد و بر سر مزار علما و مراجع مدفون در این مکان مقدس حضور یافت.

دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید و حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان حضرت امام (ره) از برنامه‌های پزشکیان در قم است.

مسعود پزشکیان یکی از ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

با اجرای برنامه‌های بالا دستی می‌توان از فقر عبور کرد
وی پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س) در جمع خبرنگاران درباره هدفش از حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می‌کنم با اجرای دقیق برنامه‌های بالادستی کشور، می‌توان فشار فقر را از خانوار‌های ایرانی برداشت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش محبوبیت خود در نظرسنجی‌ها هم گفت: من از لطف مردم شگفت‌زده هستم. هیچ امتیازی نسبت به مردم ندارم و از دل همین جامعه برآمده‌ام، اما مطمئن هستم با اجماع، وحدت و هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

در ادامه پزشکیان با حضور در بیت آیت الله کریمی جهرمی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری راهگشای مشکلات است
در ادامه مسعود پزشکیان روز شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی خود در قم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، بیان کرد: وضعیتی که امروز در کشور ما وجود دارد آن چیزی که نیست که خداوند، اسلام، و امام راحل به دنبال آن بودند. انقلاب اسلامی به دنبال این بود که مردم را به عزت برسانند و از فقر و جهل و رشوه و خیانت و ... رها کنند، آیا امروز در این امور موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه من خود را بالاتر از هیچکس نمی‌دانم و صحبت در میان شما احساس شرم ذارم، گفت: اگر توانستیم این امور را برطرف کنیم یعنی در راه هستیم و اگر نه از مسیر خارج شدیم.

وی عنوان کرد: علت نارضایتی بسیاری مردم عملکرد و اخلاق ماست و اگر اخلاق خود را درست کنیم مردم ما را پذیرا می‌شوند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما همه ایرانی هستیم و برای پیشرفت کشور در مرحله اول باید مشکلات داخلی را حل کنیم، ما به جای دشمنی باید با یکدیگر برادری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید کشوری را بسازیم که در آن به علما، نخبگان، دانشمندان و دانشجویان احترام گذاشته شود به جای برخورد‌های دیگر.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر امروز آمده ام برای افرایش مشارکت مردم در این رویداد پای به میدان گذاشته‌ام، اگر مشارکت مردم کم شود طمع دشمنان بر این خاک و سرزمین بیشتر می‌شود.

پزشکیان عنوان کرد: از نظر من بیشتر دعوا‌های سیاسی بخاطر دنیاست وگرنه کار برای خدا که دعوا ندارد.

وی بیان کرد: من نمی‌گویم به من رای بدهید بلکه پای صندوق رای بیایید و در عمل کارآمدی دین و افراد شایسته را نشان دهید.

 

پزشکیان با «سیدحسن خمینی» دیدار کرد

 

پزشکیان با «سیدحسن خمینی» دیدار کرد

 مسعود پزشکیان ظهر شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: دعواها در دولت و مجلس باید برای خدمت به مردم باشد که اینگونه نیست.

وی افزود: خدمت به مردم باید اصل باشد و من وارد عرصه انتخابات شدم تا بر اساس عدالت اصلاح امور را دنبال کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امام راحل و شهدا تلاش برای حل مشکلات و مسایل مردم را برای ما به یادگار گذاشتند اما در این مسیر بی راهه رفتیم.

در این دیدار حجت الاسلام سید یاسر خمینی نیز حضور داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رای ما پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم اسم ایشون رو اصلاح طلب نگذاریم اصلاح طلب اینقدر نمی تواند خوب باشد ایشان یک انسان خوب هستند
آخرین اخبار