اجرای ۱۹ پروژه مخابراتی در بیجار

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای ارتقا زیرساخت های مخابراتی در شهرستان بیجار ۱۹ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۹۶میلیارد ریال اجرا شد.

آزاد حکمت اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در چند ماه اخیر در شهرستان بیجار ۱۹ پروژه مخابراتی به منظور افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های مخابراتی اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط روستایی، افزود: در همین راستا در سه نقطه روستایی پروژه توسعه ADSL با اعتبار یک میلیارد و ۲۴میلیون ریال و ایجاد مرکز و تغییر سیستم سوییچ در چهار روستا با سرمایه‌گذازی پنج میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال عملیاتی شده است.

وی گفت: برای ارتقا و بهبود عملکرد بخش سیستم‌های انتقال با نصب تجهیزات CWDM زیرساخت‌های افزاش پهنای باند در ۶ نقطه روستایی شهرستان بیجار با اعتبار ۱۰ میلیارد و۲۰۰میلیون ریال فراهم است.

حکمت خاطرنشان ساخت: از آنجایی که بواسطه شبکه ارتباطات سیار در دو حوزه VOICE و DATA به مشتریان همراه اول خدمات و سرویس‌های متنوعی ارائه می‌شود اقدامات قابل توجه‌ای از جمله ارتقا تکنولوژی و نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید در استان صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: با صرف اعتبار۱۸۰میلیارد ریال در شهرستان بیجار، تکنولوژی ۶ سایت همراه اول مخابرات به ۴ G ارتقا یافته است که افزایش سرعت در انتقال پیام و دریافت اطلاعات را به همراه دارد.

برچسب ها: مخابرات ، بیجار ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.