اجرای ۱۶ پروژه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در قروه

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ پروژه مخابراتی در شهرستان قروه با ۲۵ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

آزاد حکمت اظهار کرد: از تعداد پروژه‌های اجرا شده ۱۵ مورد آن مربوط به توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط روستایی بوده که این امر بیانگر توجه مخابرات نسبت به توسعه سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی در روستا‌ها است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان بیان کرد: ایجاد مرکز جدید از طریق فیبر نوری و ارائه سرویس ADSL در هفت نقطه روستایی با سرمایه گذاری ۹میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال از جمله پروژه‌های اجرا شده در این شهرستان است.

وی یادآور شد: به منظور پاسخگویی به مطالبات و رفع نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان در حوزه دیتا، باصرف اعتبار سه میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال در هشت نقطه روستایی ظرفیت سازی و توسعه ADSL انجام شده است.

حکمت با بیان اینکه مخابرات منطقه در راستای ایجاد شرایط لازم در برقراری ارتباط مخابراتی پایدار برای مشتریان پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی را در استان اجرا کرده است، افزود: نصب و راه‌اندازی باتری پرظرفیت در مرکز اصلی در شهرستان قروه به ارزش ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، زیرساخت ارتباط با کیفیت و پایدار را فراهم آورده است.

برچسب ها: مخابرات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.