ادعای شولتس: بایدن در انتخابات پیروز خواهد شد

صدراعظم آلمان در سخنانی ادعا کرد بایدن مجددا پیروز انتخابات آمریکا می‌شود، زیرا او دقیقا می‌داند چه می‌کند.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده درباره عقل بایدن و شبح بازگشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شدت از بایدن حمایت کرد.

براساس گزارش العربیه، شولتس در مصاحبه با رسانه ها، از جمله پولیتیکو، در حاشیه اجلاس سران گروه ۷ در ایتالیا ادعا کرد که بایدن  دقیقا می‌داند که دارد چه کار می‌کند و می‌تواند رهبری قاطعانه‌ای را ارائه دهد، زیرا گروه سران اروپا با شبکه پیچیده‌ای از مشکلات روبرو هستند. 

شولتس با ستایش از حضور رئیس جمهور در کنفرانس گروه ۷ گفت:  من فکر می‌کنم جو بایدن فردی بسیار واضح است، دقیقا می‌داند که دارد چه می‌کند و یکی از با تجربه‌ترین سیاستمداران در جهان است، به ویژه در مورد سیاست بین المللی. 

اظهارات شولتس در زمانی بیان می‌شود که آمریکا و متحدان بین المللی آن در حالت آماده باش هستند، زیرا درگیری‌های جهانی، از جمله جنگ روسیه در اوکراین و جنگ اسرائیل در غزه، همچنان تشدید و مشکلات پیچیده‌ای مانند تغییرات آب و هوایی بدتر می‌شود.

شولتس درحالی ادعا می‌کند بایدن می‌داند دقیقا چه می‌کند که روز گذشته اسپوتنیک به نقل از دیپلمات‌های اروپایی فاش کرد بایدن به دلیل عدم تمرکز و رفتارهای عجیب نگرانی سران گروه ۷ را برانگیخته است. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار