کشف کالاهای احتکاری و قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای احتکاری و فاقد مجوز در زنجان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای احتکاری و فاقد مجوز در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد اطلاعاتی برای توقیف چهار دستگاه خودروی عبوری در جاده های استان اقدام کردند و بررسی یک واحد انبار احتکار لاستیک را در زنجان در دستور کار خود قرار دادند.

وی  افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از انبار مذکور هشت حلقه لاستیک خودروی سنگین احتکار شده و همچنین در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک هزار و ۲۲ کیلوگرم غذای حیوانات اهلی، ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار، یک هزار و ۵۶ قوطی نوشیدنی انرژی زای خارجی و ۹۲۸ عدد انواع کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا‌های مکشوفه را ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.