بهزیستی منتظر کمک های مردمی درعید قربان

بهزیستی استان کرمان برای جمع آوری نذورات، هدایا و قربانی‌های مردم در عید قربان آماده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: این اداره کل در آستانه عید سعید قربان نسبت به جذب و دریافت قربانی و نذورات و هدایای مردمی به نفع جامعه هدف تحت‌پوشش از عید قربان تا عید غدیر اعلام آمادگی می‌کند.

علیرضا وحیدزاده گفت: اداره کل بهزیستی استان کرمان هر ساله در ایام اعیاد ماه ذی الحجه پویش "عید تا عید" را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار می‌کند.

 وی مهمترین هدف از برگزاری این پویش را تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی دانست و افزود:در این پویش خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را در عید قربان از طریق ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و همچنین مجتمع‌ها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

 وحید زاده بیان داشت:همچنین شهروندان کرمانی می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را به شیرخوارگاه مادر واقع در چهار راه کشاورز (امیرکبیر) تحویل دهند.

 وی افزود: همشهریان می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ شماره حساب نزد بانک مرکزی و یا شماره شبا ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷، با شناسه واریز۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰، ویا شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶واریز و اهدا کنند.

 

برچسب ها: بهزیستی ، نذورات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۳:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدامن ناشنوا هستم معلول شدید خیلی هستم پای عصبی عضلانی نخاعی کمردرددارم هدیه بنیاد مستضعفان واریز نشده کمک معیشت هزینه ماده ۲۷معلولین ۷رفاه واریز شده ولی تابحالابرای من در این مدت پول واریز نشده لطفا جواب منا بدهند عید یک ماه پیش فرودین من واریز نشده ناراحتم پول ندارم ضعیف بیکارم فعلا