توسعه ورزش همگانی در آبیک

شهردار آبیک از توسعه ورزش همگانی برای ایجاد نشاط و سلامتی در بین مردم خبر داد.

وزیری نژاد شهردار آبیک در نشست با روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی شهرستان آبیک از توسعه ورزش همگانی شهر خبر داد و گفت: ما در این دوره مدیریت شهری ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد، تا نشاط و سرزندگی به شهر بازگردد.

وی با اشاره بر تأثیرات ترویج ورزش بر سلامت و نشاط شهروندان، از توجه و توسعه ورزش همگانی به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت دار شهرداری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، سلامتی و شادابی در آبیک نام برد و افزود: راهبرد ما نهادینه کردن ورزش همگانی در بین شهروندان است.

شهردار آبیک با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی شهرداری در فصل تابستان نهایی و مصوبات این برنامه‌های ورزشی از شورای اسلامی شهر اخذ شده است، افزود: این جلسه از باب همفکری نهایی برای اجرایی و عملیاتی این برنامه‌ها میباشد

وی با تأکید بر ارتقای سلامت شهروندان گفت: شرایط اقلیمی و همجواری شهر آبیک با واحد‌های آلاینده کارخانه سیمان، معادن شمال شهر، واحد‌های متعدد دامداری حاشیه شهر شرایط زیستی شهروندان را با چالش و مخاطره جدی مواجهه کرده است.

شهردار آبیک توجه و استفاده از ظرفیت ورزش قهرمانی در جهت معرفی و مطرح شدن شهر آبیک در سطح ملی را از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های مدیران شهرداری نام برد و افزود: در زمینه برگزاری و میزبانی رویداد‌های ورزشی در سطح کشوری و تجلیل از ورزشکاران نام آور حمایت ویژه خواهیم داشت.

ابراهیم برخورداری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک نیز هم در این نشست با اشاره به نقش کلیدی توسعه ورزش همگانی در سطح شهر و شهرستان گفت: بعد ورزش همگانی زمینه ساز و شکوفا کننده بعد ورزش قهرمانی می‌باشد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: اگر به دنبال قهرمان پروری و شناسایی استعداد‌های ورزشی در شهرستان هستیم باید بعد ورزش همگانی به عنوان یک رویکرد عملی مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد چرا که بعد همگانی زمینه ساز بعد قهرمانی است.

برخورداری در سخنان خود از آمادگی هیئت‌های ورزشی این اداره با مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه ورزش این شهرستان خبر و افزود: این فرصت و این نشست را با مدیران شهرداری را به فال نیک گرفته و انتظار داریم با ایجاد زمینه تعامل همکاری ورزش شهر و شهرستان را در مسیر رشد توسعه همه جانبه قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.