شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و وظیفه ملی است و مردم با احساس تکلیف حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مسئله مهمی است و مسئله ساده‌ای نیست و حتی کسانی که با انقلاب میانه‌ای ندارند ولی کشورشان را دوست دارند، برای تقویت کشورشان در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به اینکه مشکل جهان اسلام مشکل غزه و فلسطین است، گفت: مسئله غزه و فلسطین و این جنایات علیه مردم غزه فقط مربوط به آنها نیست بلکه این جنایات علیه همه امت اسلامی است.

امام جمعه گرگان افزود: مشکل امروز جهان اسلام بلکه جهان بشریت مسئله فلسطین و غزه است و ایکاش فریاد سه میلیون مسلمان در حج بر علیه اسرائیل و آمریکا بلند شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست سازمان همکاری‌های اسلامی برای مسائل غزه و تشکر از فعال بودن سازمان دیپلماسی کشور در این زمینه، اظهارامیدواری کرد: با تصمیم جدی همه کشور‌های اسلامی در این نشست، خداوند هر چه زودتر جهان و بشریت و به خصوص کشور‌های اسلامی را از شر اسرائیل و اربابش آمریکا نجات دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.