ارتش صهیونیستی سالن خروج گذرگاه رفح را به آتش کشید

منابع میدانی در غزه اعلام کردند ارتش صهیونیستی سالن خروج گذرگاه رفح در طرف فلسطینی را به آتش کشیده است.

در دومین روز از عید قربان در فلسطین ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنان مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار داده و سالن خروجی را در گذرگاه رفح به آتش کشیده است.

خبرگزاری عربی پست بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یکشنبه ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴، تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۷ اکتبر گذشته به ۳۷۳۳۷ شهید و ۸۵۲۹۹ مجروح رسیده است.

سحرگاه روز دوشنبه بر اثر بمباران خانه‌ای در محله زرقا در شمال شهر غزه، دو فلسطینی شهید و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند. منابع میدانی همچنین از شهادت سه فلسطینی از جمله یک زن در بمباران جنگنده‌های اشغالگر در شرق برکت الشیخ رضوان در شهر غزه خبر دادند.

در همین حال، جنگنده‌های اشغالگر خانه‌ای را در نزدیکی گاراژ شرقی در مرکز رفح بمباران کردند که همزمان با حملات مداوم و گلوله باران‌های توپخانه‌ای به شهر در جنوب نوار غزه بود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
ای سربازان گمنام حضرت موسی همه راهمه راازدم تیغ برنده خودبگذرانیدباشدکه عصای حضرت موسی حفظ ونگهدارتان
Iran (Islamic Republic of)
پارازیت ایوح
۱۴:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اونجا گوشی همراه اندروید دارید چند تا شبیه ساز اسلحه و جنگنده نصب کنید از مایکت ببینید حقیقت داره اون چیزی که به این شوالیه شاه میاد ؟
با باد هوا نمیشه زندگی کرد دوباره کشوندی اینجا ی تن باروئیدی که با ویروس باروئیدای هم از پا در میاد بهم دادی و شدی بابا و مامانم طوفان راه انداخت بعد از اون همه ولخرجی و خرجی که حاجی گذاشته و خواهد گذاشت دست حکومت !!!
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۳:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
عربها را از تمام شرکت ها سازمان ها ارگان های دولتی خصوصی اخراج کنید شکم پرستی تنبلی راحت طلبی اینها ضربه سنگینی به سازمان ها شرکت ها ارگان های دولتی خصوصی می زند که دودش هم به چشم روسا مدیران خواهد رفت هم ملت
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۳:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
این شیطان شیطانزاده نتانیاهو مردم غزه را تمام نکشد چه با قحطی چه بمباران چون از داخل تحت فشار است متاسفانه جنگ شدت خواهد بخشید متاسفانه دولتهای اسلامی باید با آمریکا را تحت فشار بگذارند لااقل سفارتهای امریکائی را تعطیل کنند
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام، الهی نابود باد اسرائیل صهیونیست مرگ و ننگ ونفرین ولعنت خدا تا قیامت بر اسرائیل صهیونیست وآمریکا وانگلیس وحامیانشان و طرفدارانشان باد .
آخرین اخبار