انتخاب درست سرنوشت انسان را رقم می‌زند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: انتخاب درست زمینه ساز تغییر سرنوشت انسان در مسیر مطلوب است.

حسن بروشکی در همایش رای اولی‌های ناحیه ۲ زاهدان و آیین اختتامیه مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی هنری امید فردا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی اظهار کرد: دولت شهید رئیسی دولتی درد آشنا، مردمی و فریادرس مظلومان و محرومان بود.

 وی افزود: نگاه بلند و همه جانبه شهید جمهور به همه امور و برنامه‌های مملکت در وجود وی نهادینه بود؛ شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان نهادی تاثیرگذار و انسان ساز داشت.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت جدی و همه جانبه اقشار مختلف جامعه به ویژه رای اولی‌ها خاطرنشان کرد: اکنون گزینه انتخاب درست و صحیح و فردی در تراز شهید رئیسی مهم‌ترین اولویت مردم ایران اسلامی است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان بیان کرد: آشنایی و تدبّر در قرآن به عنوان راهنمایی بی‌بدیل برای زندگی و پیشرفت انسان یک ضرورت است و این مهم روز به روز باید توسعه و تعمیق یابد.

 بروشکی گفت: یکی از برنامه‌های دولت مردمی شهید رئیسی طرح آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت در بین دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده است که در این بین ورود دانش آموزان به عرصه مسابقات فرهنگی و هنری به نوعی تکمیل کننده این زنجیره خواهد بود، چرا که روحیه مشارکت پذیری و توسعه فعالیت‌های اجتماعی دانش آموزان باید گسترش یابد.

 وی در پایان از دیگر دستاوردهای مهم دولت شهید رئیسی در حوزه آموزش و پرورش را تاثیر سوابق تحصیلی و میانگین نمرات نهایی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور سراسری و اجرای نظام رتبه‌بندی و تاثیرات آن در افزایش انگیزه و معیشت معلمان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار