ضرورت توجه رئیس جمهور آینده به ساماندهی فضای مجازی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: اهمیت دادن به سبک زندگی اسلامی و از سویی ساماندهی و کنترل فضای مجازی در دستور کار رئیس جمهور آینده باشد.

سید محمد موسوی اظهار داشت: همیشه بر اهمیت انتخابات تاکید شده است و باید بر روی آن برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای بدست آوردن مشارکت ساختار اصلی باید حل شود، افزود: انتخابات شورای اسلامی یک انگیزه برای آمادن به پای صندوق‌های رأی بود و در این دوره یک امتیاز مثبت را از دست داده‌ایم.

موسوی با اذعان بر اینکه ما با انتخابات زودرس مواجه هستیم و این می‌تواند یک امتیاز منفی به شمار آید، گفت: برگزاری انتخابات زودتر از موعد زمینه‌ای برای کاهش مشارکت است.

وی یادآور شد: نامزد‌های انتخابات تنها ۲۰ روز مهلت داشتند که خود را به مردم معرفی و از دستاورد‌های خود دفاع کنند و این نیز امتیاز منفی را در بر خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


موسوی با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی، بیان داشت: حضور مقتدرانه مردم در تشیع جنازه این شهدا از موارد مثبتی بود که باید این حضور را تقویت کرد.

وی با اذعان بر اینکه دوران تبلیغات نامزد‌های انتخابات فرصت مناسبی برای معرفی آنها است، تصریح کرد: مطالبات صحیح مردم را باید بتوانند به خوبی پاسخ دهند و برای آن برنامه داشته باشند.

موسوی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد و در بسیاری از موارد از جمله تکنولوژی، تولید زعفران، گلاب، فرش، انار، بادام و... توانسته است پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه چهار موضوع اصلی در کشور وجود دارد که هنوز حل نشده و مردم بیشتر باید در این راستا مطالبه گر باشند، گفت: عدالت در توزیع بخش معیشت و اقتصاد که متأسفانه تا کنون در حفظ و توزیع موفق نبوده‌اند.

موسوی به حوزه محیط زیست و منابع طبیعی نیز اشاره کرد و افزود: مسئله فرونشست‌های زمین، کانون گرد و غبار، ریزگردها، آلودگی آب و … از بحران‌هایی است که هر رئیس جمهوری روی کار آمد باید برای رفع آنها برنامه و راه حل داشته باشد.

وی یادآور شد: خشم، استرس و اضطراب در بین جوانان ما زیاد شده است و این مسئله‌ای است که کمتر به آن توجه می‌شود و این را باید اصحاب رسانه از مسئولین مطالبه کنند که برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

موسوی گفتمان سازی در مورد مسائل فوق و مطرح شده را بسیار مهم دانست واضافه کرد: تقویت خانواده، ترویج عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی و … از مسائلی است که روی آن کار نشده است و رئیس جمهور آینده باید برای آن ها برنامه ریزی عالی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار