رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

نباید رنج ملی در دهه ۹۰ تکرار شود

خلجی گفت: رقابت‌های این چند روز و به ویژه مناظره دیشب نشان داد باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی از بازگشت به عقب جلوگیری کرد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: ۳ سال مدیریت حکیمانه شهید رئیسی در صحنه سیاسی مدل جدیدی از حکمرانی بر پایه و متکی بر توانایی‌های درونی و اعتماد به ظرفیت‌های کشور ارائه کرد که به برکت این شیوه از حکمرانی انقلابی بسیاری از کلیدواژه‌های طراحی شده در اتاق‌های عملیات روانی دهه ۹۰ برای عقب‌ راندن تفکر انقلابی و هموار کردن مسیر تسلیم رنگ باخت.

وی افزود: « نمی‌توانیم، نمی‌شود، رفع مشکلات منوط به مذاکره است، تا تحریم حل نشود مشکلات باقی است، fatf راه چاره است، نیاز به کارشناس خارجی داریم و ...» از گزینه‌هایی بود که در این ۳ سال از میز سیاست و از ادبیات رایج برچیده و به اتکای آن افق‌های جدیدی در رشد اقتصادی، توسعه روابط خارجی و پیشرفت فناوری گشوده شد.

سپهر خلجی همچنین افزود: رقابت‌های این چند روز و به ویژه مناظره دیشب نشان داد باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی از بازگشت به عقب جلوگیری کرد. بعضی امید دارند از این واژه‌ها و مفاهیم بتوان برای وارونه کردن افکار عمومی بهره گرفت. نباید رنج ملی در دهه ۹۰ تکرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
دهه نود نیمه اولش هنوز قابل تحمل بود اما از سال 96 دیگه افسار از دست هر بنی بشری در رفت و چنان بلایی هر سال بر سر این ملت فرو آوردید که 8سال جنگ تحمیلی و حمله مغول و حمله اعراب بر سر این مملکت نیاورده بود. خدا نگذره از باعث و بانیش که جوانیمون رو تباه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
خود شیفتگی هم حدی داره. مردم چه گناهی کردند گرفتار شما شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
صد رحمت به دهه ۹۰ چه مشکلی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
سنت قد نمیده به اون دوران احتمالا هنوز متولد نشده بودی
آخرین اخبار