انتخابات فصل امیدها و رویش های جدید است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران، فصل رویش ها و امیدها دانست

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در جلسه جهاد تبیین و روشنگری برای شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که با حضور مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان، خانواده‌ های معظم شهدا و ايثارگران حوزه سیستان برگزارشد  انتخابات را یک جهاد اعلام کرد و گفت: جهاد زمانی مطرح می شود که دشمن وجود داشته باشد و دشمن در انتخابات ورود پیدا کرده است تا با مشارکت حداقلی در عرصه بین الملل موضع ضعیفی داشته باشیم .

مجتبی میرحسینی با توجه به دست آوردهای دولت شهید رئیسی که توانست با کشورهای مختلف دنیا تعامل سازنده برقرار کند افزود: این کشورها اعتماد کامل به ایران دارند و عده ای ساده اندیش و غرب گرا متاسفانه جهان را فقط امریکا می دانند و این اندیشه از زمان دوران قاجار و پهلوی در ایران شکل گرفته است.

این مقام مسئول، ایجاد دوصدایی در جامعه و کوچه دادن به دشمن را بزرگترین خیانت به خون شهدا بیان کرد و خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی با روحیه ایثار و فداکاری که ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرد ولی یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد و این تفکر در جامعه می تواند موفق و پیروز باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان دولت اول شهید رئیسی را دولت زیر ساخت ها دانست و گفت: در منطقه سیستان پروژه هایی زیربنایی زیادی همچون بزرگترین آب شیرین کن جهان درخشکی، بزرگراه زابل زاهدان، گاز، راه آهن، منطقه آزاد و دست آوردهای ویژه ای که برای این استان در نظر گرفته شده بود و توسط خیلی از دولتها فقط حرف آن زده شد و در این دولت برای مردم به عمل تبدیل شد.

وی یاد آور شد، ایران در راستای یک جهش بزرگ قرار گرفته است و امروز به برکت خون شهدا و رهبری معظم، ایران به عنوان محور و قطب عالم اسلام است.

میرحسینی انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران، فصل رویش ها و امیدها دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) گفت: با انتخابات حماسه ای خلق خواهد شد که برکات این حماسه در زندگی همه مردم جاری و ساری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار