پزشکیان در میزگرد فرهنگی:

حق نداریم به مردم زور بگوییم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق نداریم به مردم زور بگوییم و اعتقادات خود را به آنها تکلیف کنیم.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما به سوالات کارشناسان پاسخ داد.

سید محمد بهشتی و محمد فاضلی به‌عنوان مشاور در کنار پزشکیان حضور دارند.

پزشکیان در ابتدا گفت: آنچه باید در مورد فرهنگ انجام بدهیم. باور و اعتقاد ما و دستورالعملی است که حضرت علی (ره) به مالک اشتر می‌دهد و اگر انجام می‌دادیم وضعیت ما این‌گونه نمی‌شد.

وی اظهار کرد: ما باید انصاف را در مورد آنچه دوست داریم و آنچه باید رعایت کنیم. حضرت علی (ره) می‌فرمایند با تمام مردم باید خوش‌رفتار باش. این مردم یا در دین و یا در خلقت با تو برابر هستند و ممکن است خظا کنند و بگذر از این‌ها طبق همین نهج البلاغه خشمگین و زشت با مردم برخورد نکن.

نباید فقط به افراد خود پست دهیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما دیگر نباید شهروند درجه یک و دو داشتنه باشیم. همه در اشتغال و خدمات باید مثل هم باشند. من به‌عنوان یک حزب وقتی به قدرت می‌رسم تنها آدم‌های خودم را سر کار می‌برم و بقیه را تحویل نمی‌گیرم. عده‌ای را قبول می‌کنیم و عده‌ای را تهدید می‌بینم. تهدید زمانی به‌وجود می‌آید که نسبت به دیگران برخورد غیرمنصفانه می‌کنیم.

پزشکیان گفت: ظلم این است که تنها به آدم‌های خود پست می‌دهیم و به بقیه اهمیت نمی‌دهیم و این را در جامعه به راحتی می‌توانیم احساس کنیم.

وی بیان کرد: حق نداریم به مردم زور بگوییم و اعتقادات خود را به آن‌ها تکلیف کنیم. حق نداریم مردم را از خود ناراضی کنیم و در رابطه با قومیت‌ها و مناطق حق نداریم یکی را خوب ببینیم و یکی را بد ببینیم و این را اکنون دارند مدیران ما انجام می‌دهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تمام دعوا و جنگ‌ها برای دنیا است و اگر ظلم نکنیم و منصفانه برخورد کنیم این جامعه بدون مشکل می‌شود.

پزشکیان افزود: تبعیض هست که مردم را ناراحت می‌کند و ما دعوا می‌کنیم و دعوا بر اساس نفس است.

حسین انتظامی کارشناس برنامه گفت: من چند سوال دارم و خواهشم این است که با اختصار پاسخ دهید. برای اخراج اساتید چه تدابیری دارید؟ حادثه‌ای در بیمارستان رشت صورت گرفت اگر رئیس‌جمهور بودید چه واکنشی نشان می‌دادید؟ برای بازگشت مرجعیت رسانه چه اقدامی خواهید داشت؟ درباره مهاجران چه سیاستی خواهید داشت؟ آیا شما هم خصلت گردن نگرفتن را دارید یا فرصت عذرخواهی از مردم را خواهید داشت؟ 

دانشجو دیوانه نیست

پزشکیان در پاسخ اظهار کرد: من با هر اخراجی مخالفم، من بعد انقلاب مسئول گزینش شدم، اما یک نفر هم اخراج نکردم، این رفتار‌های این‌ها نوعی تسویه حساب است. اگر کسی جرم دارد باید در دادگاه ثابت شود، نه تنها استاد و هیچ دانشجویی را اجازه اخراج نمی‌دادم، ممکن است سوال او مورد پسند من نباشد، اما باید وی را قانع کرد چون دانشجو که دیوانه نیست تا امروز هم به این سیاست عمل کردم.

وی ادامه داد: من رئیس دانشگاه بودم که وبا آمد و یکسری فوت کردند؛ من عذرخواهی کردم، زیرا معتقد بودم اشکال از ما بود. مشکل این است که مشکلات را به گردن نمی‌گیریم، این گرفتاری‌ها مقصرش که بوده است؟ باید از مرم عذرخواهی کرد. ما از مردم عزیز رشت باید عذرخواهی کنیم و علت این حادثه نبود استاندارد است. وزیر بودم که در بم زلزله آمد. با پنج ریشتر که نباید ساختمان بریزد. اگر به روستا‌ها درست رسیدگی می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برنامه‌های قبلی کشور که اجرا نشده است و باید اجرا شود. اگر سیاست‌های کلی رهبری انجام می‎شد وضعیت ما این‎گونه نبود. اگر دائم قانون بنوبسیم و اجرا نکنیم به چه درد می‌خورد. ما نمی‌خواهیم کسی بفهمد که ما خوردیم و بردیم برای همین رسانه را محدود می‌کنیم. ما نمی‌توانیم دانشجو را محدود کنیم و باید هرچه می‌خواهد به ما بگوید.

پزشکیان گفت: وقتی بر ورودی‌ها و خروجی‌ها تسلط نداریم مهاجران وارد می‌شوند. هرکسی در جایی زندکی می‌کند باید کد محل داشته باشد لذا اگر قانون اجرا شود این مهاجران امکان استقرار نخواهند داشت.

وی افزود: اگر براساس علم و شایسته‌سالاری مدیریت کنیم امکان تخلف وجود ندارد، در این کشور پول گم می‌شود و این ناشی از ناتوانی ما در رصد کردن است. در کشور ما پول گم می‌شود و باید بپذیریم که ما مقصریم.

مردم درباره ما حرف‌های خوبی نمی‌زنند

شهاب اسفندیاری کارشناس میزگرد فرهنگی از پزشکیان پرسید آسیب‌شناسی شما از دوره اصلاحات و اینکه چه وضعیتی ایجاد شد که ما از ارزش‌ها دور شدیم؟ آیا با مفهوم انقلابیون پشیمان و شرمگین موافق هستید؟ که پزشکیان در پاسخ گفت: تحلیل این مساله ساده نیست. جبهه اصلاحات به من گفته است قبولت داریم.

وی ادامه داد: من اصولم حق و عدالت است، اما ابتدا باید اصلاحات کرد. ما با هم اختلاف داریم، زیرا شفافیت وجود ندارد. هر حزبی هم معتقد است حق با اوست. برخی بسیار تندرو هستند و به قول شهید بهشتی وقتی افرادی را دیدید که گفتید غیرمنصف هستند بدانید مسلمان نیستند. ما به جای اینکه نگاه‌ها را یکی کنیم روزبه‌روز شکاف بیشتری ایجاد می‌کنیم. مردم درباره ما حرف‌های خوبی نمی‌زنند؛ ما چه کردیم؟ اگر می‌خواهیم مملکت درست شود رسول خدا (ص) ابتدا گفت با هم پیمان برادری ببندید. ما با هم دعوا داریم و این روش درست نیست باید نکات مشترک را تقویت کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم باید انتخاب کنند، امام زمان (عج) چرا رفته است؟ چرا نمی‌آید؟ آیا می‌خواهید به زور مردم را به باور برگردانید؟ هر فرد دیدگاهش را بگوید و مردم انتخاب کنند.

بی‌عدالتی را در جامعه حاکم کرده‌ایم

پزشکیان ادامه داد: سیستان و بلوچستانی که روی گنج خوابیده چرا باید کودکان آنها در کپر درس بخواند. همه ما با هم بی‌عدالتی را در این جامعه حاکم کرده‌ایم. روز قیامت درباره عملکردمان از ما سوال خواهند کرد. 

وی ادامه داد: کسی که پدر و مادرش پولدار نیست باید در مدرسه‌ای درس بخواند که کیفیت آموزشی خوبی ندارد، اما کسانی که وسع مالی دارند در مدارس خوب درس می‌خوانند. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این دعوا‌هایی که ما با هم می‌کنیم دعوای خدمت نیست بلکه دعوای قدرت است. اگر براساس عدالت و انصاف با مردم برخورد می‌کردیم آنها از ما ناراضی نمی‌شدند. هر کسی که با سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری موافق نباشد در خط قرمز است. اگر هر آدمی با هر دیدگاهی سیاست رهبری را پیاده کند و مردم زندگی راحتی داشته باشند سیاستش در خط رهبری است یا آن کسی که ادعا می‌کند در خط ولایت است و کاری می‌کند که تبعیض در این جامعه حاکم شود. چرا در این جریانات همه به رهبری اهانت کردند به این دلیل است که هر موقع مشکل به وجود آمد گفتند آقا گفته؛ آیا آقا گفته است که به مردم زور بگویید و در گوش بچه مردم بزنید؟

یاوری دیگر کارشناس میزگرد فرهنگی از پزشکیان پرسید تاثیر مخرب مدارس نمونه دولتی بر سرمایه‌گذاران مدارس دولتی چیست؟ سیاست مشخص شما برای گسترش مدارس غیردولتی چیست؟ شما در دیدار با فرهنگیان قول دادید که اگر رئیس‌جمهور شوید وضعیت آموزش و پرورش را ارتقا می‌دهید. سوال من این است که برای محدودیت بودجه چه کاری انجام می‌دهید؟ که پزشکیان در پاسخ گفت: عدالت جزو اصول من است. اینکه کسی به‌دلیل نداشتن پول در مدارس بدون امکانات درس بخواند و دیگری در مدارس دارای کیفیت درس بخواند عادلانه نیست.

وی افزود: قطعاً من کسانی را خواهم دید که پیش از این حاکمیت آنها را ندیده است و اگر وارد رقابت شدند بتوانند با پولدار‌هایی که دوپینگ می‌کنند رقابت کنند لذا عدالت و رقابت در حالت مساوی اهمیت دارد. بیت‌المال دولت نباید در جایی اختصاص یابد و در جای دیگر کمتر و ناعادلانه تقسیم شود. اگر ما بتوانیم استاندارد‌ها را درست کنیم به نتیجه خواهیم رسید. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما با پول دولتی مدارس نمونه دولتی و سمپاد درست می‌کنیم در حالی که افرادی که در نقاط دوردست زندگی می‌کنند و پول ندارند باید در مدارس سطح پایین درس بخوانند. قطعاً اگر موقعیتش فراهم شود نگاه ویژه من به افرادی است که امکاناتی ندارند و صدای آنها را کسی نمی‌شنود در روستا‌ها مردم معلم ندارند، اما هیچ‌کس جلسه‌ای برگزار نمی‌کند که چرا این‌گونه است. 

وی افزود: مزاحم کسانی که پولدار هستند نمی‌شوند، اما قطعاً به کسانی رسیدگی می‌کنم که پول ندارند و کسی با آنها توجه نمی‌کند. خط قرمز همان جایی است که ما حق دیگران را به اسم اسلام یا هر چیز دیگری تضییع می‌کنیم. ما نباید کاری کنیم که مردم از ما ناراضی باشند؛ کاری که اکنون جامعه می‌خواهد با حجاب بکند از مدارس شروع شده است.

پانترکیسم و دیگر گرایش‌ها به‌دلیل بی‌عدالتی است

انتظامی کارشناس میزگرد فرهنگی از پزشکیان پرسید شما در گذشته با عملکردتان فاصله خود را با پانترکیسم نشان داده‌اید. چه تدبیری اندیشیده‌اید که بخشی از هواداران شما این گرایش را نداشته باشند؟ که پزشکیان در پاسخ بیان کرد: اگر پانترکیسم و دیگر گرایش‌ها وجود دارد به‌دلیل بی‌عدالتی است. وقتی اگر بنده بلوچ باشم هیچ کجا به من پست نمی‌دهند حتی اگر نابغه باشم قطعاً حرکات اعتراضی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شما چند استاندار را می‌شناسید که کرد باشند؟ نمی‌توان واقعیت‌ها را انکار کرد لذا علت اینکه عده‌ای معترضند به این دلیل است که آنها را بازی نمی‌دهیم. ایران برای همه است. ما بدون کشورمان معنا نداریم. اگر این باور را داشته باشیم و عادلانه برخورد کنیم این اتفاقات نمی‌افتد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یک واقعیتی وجود دارد در سینمای ما الگویمان محدود به فیلم‌های کره‌ای و چینی شده است. ما چه کرده‌ایم که آنها الگو شده‌اند؟ ما تا نپذیریم که مشکل داریم نمی‌توانیم آنها را اصلاح کنیم. می‌دانم که در دانشگاه خیلی‌ها همین‌طوری استخدام شدند و خیلی افراد که نباید بازنشسته بشوند بازنشسته شده‌اند.

پزشکیان گفت: در دانشگاه ما فردی که طرح داشت را جزو هیئت علمی کردند و فرد دیگری که پیمانی بود به این سطح نرسید لذا ما اشکال داریم. ما یک عده آدم‌هایی را سر کار می‌آوریم که اصلاً نباید بیاوریم. کسی که تازه آمده است را استاد و مسئول می‌کنند؟ اگر می‌خواهید یک جلسه بگذارید تا من همه مستنداتم را بیاورم که چه افراد بی‌ربطی در سمت‌ها قرار گرفته‌اند.

یاوری در ادامه برنامه از پزشکیان پرسید درباره چاقی دانش آموزان که بعد از کرونا نیز افزایش پیدا کرده است چه اقداماتی را انجام خواهید داد تا کنترل شود؟ که نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ اظهار کرد: ما فقط دانشجو را در کلاس می‌نشانیم که درس بخواند. اگر آنها را به میدان عمل بیاوریم هیچ‌وقت این اتفاقات نمی‌افتد. همه این مسائل با تغییر در نوع آموزش قابل اصلاح است.

درگیری لفظی و ترک برنامه از طرف مشاور پزشکیان

در پایان میزگرد فرهنگی درگیری لفظی بین شهاب استفدیاری و محمد فاضلی مشاور پزشکیان رخ داد که میکروفون هر دو توسط کارگردان برنامه قطع شد سپس فاضلی با عصبانیت اقدام به ترک استودیو کرد. فاضلی حین ترک استودیو گفت اسفندیاری به‌عنوان کارشناس با من مسئله شخصی دارد.  

 
پزشکیان پس از ترک استودیو توسط مشاورش گفت: همین رفتار نشان می‌دهد که ما هنوز در فرهنگ مشکل داریم. وقتی ما خودمان هیئت علمی هستیم و می‌گوییم فرهنگی هستیم، اما مسائل شخصی رو اینجا مطرح می‌کنیم. انتظار داریم در جامعه فرهنگ درست شود؟ نباید اختلافاتمان را پشت تریبون ببینیم و باید فقط حرفمان را بزنیم. ما اول باید خودمان را اصلاح کنیم.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۱ تير ۱۴۰۳
فعلا که شورای نگهبان داره میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۱ تير ۱۴۰۳
وقتی اینها را می بینم به نبوغ و استعداد خارق العاده احمدی نژاد نسبت اینها پی می برم

اینها عدد نیستند

اینها فقط و فقط رانت جنتی و شورای انتصابات را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا کشور را هر از چند گاهی در طوفان بلاها گیر می‌اندازند ،،چار سال یه باره انتخابات ،، یکبار نمایند چند حزب در مجلس یکنفر مجری اداره امور مملکت رو انتخاب و خودش هم نظارت و اشراف بر او را داشته باشه ،، دیگه با تجارب دیگران و تفکر خودمان را از شیوه های سنتی و قدیمی به اداره بهتر اموربرای آینده و آینده گان مهیا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آخرین ضربه بر پیکره ی اصلاح طلبان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
رای ما پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۱ تير ۱۴۰۳
رای تونه ما.این که خیلی پیریه وقت وسط کارمردتازه کاریم جزچرت وپرت گفتن بلدنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
دوستان و مردم همیشه در صحنه،لطفا لطفا به کسی رای بدید که انسان ساز باشه ،از راست قامتان تاریخه باشه،از سرش برای انقلاب مایه بزاره،حاضر باش سرش رو برای این مردم ونظام بده،رای ما فقط به چنان شخصیتی است،حال خودتان با عقل و تدبیر ببینیت چه کسی چنین شخصیتی دارددرود بر ایران و ایرانی و هر انسان ازاده ای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از سال دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرده است و ثابت می کند که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره تاکنون هیچ کاری و اقدامی برای حل وفصل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان مورد تایید رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اصلا تعجب نکنید اصلاح‌طلبان حرکت زشت و بی‌ادبانه فاضلی رو توجیه میکنن
این‌ها رفیقشون زنش رو به قتل رسوند توجیه کردن، این که چیزی نیست.
کافی بود یکی از کارها تو تیم رقیبشون اتفاق میفتاد، پاره پوره‌ش می‌کردن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ مصرفتون گذشته آقای پزشکیان تمام تمام تمام شدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۳
من هم قبول می کنم با این نوع ضعیف مناظره ایشان ،تاریخ مصرفش گذشته

و یقین پیدا می کنم که کسانی که این بنده خدا را تایید مرده اند

به همان دلیل که گفته شد آنها نیز تاریخ مصرفشان گذشته
و مربوط به قرن حاضر نمی باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای اسفندیاری اولا که صحنه رسانه اون هم در مقابل چشم میلیونها بیننده و مهمتر از همه شمایی که به عنوان کارشناس فرهنگی حضور دارید جای تصفیه حساب شخصی نیست و ثانیا مطمئن هستید در دوران ریاست شما در دانشگاه صدا و سیما هیچ گونه حقی تضییع نشده و پارتی بازی صورت نگرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان فقط شعار میده حرفهای دلخوش کن دروغی میده یه مشت ادمهای عوضی راهم میاره دنبال خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
این‌پزشکیان خودش که نه بده حرف بزنه
نه کار بلده
اینم کارشناساش که آورده انگار چاله میدونه

اگه شماها جای شهید رئیسی بودید که رو آنتن زنده به شخص خودش توهین کردن حتما میخاستین دست به عملیات انتحاری بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
ما هم میدونیم شما حق نداری در حق ما ظلم کنی اما شماها نفوذ و قدرت داری ولی ماها ی مشت آدم بدبخت بیچاره هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خدا بزرگتر است؛ جبران خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
نه ب دولت سوم روحانی
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۸:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جناب پزشکیان اعتقاد چه کار به مردم داره(منظورش حجابه)
حجاب قانونه و نه اعتقاد و نه اسلام
قانون میفهمی قانون
قانون فصل خطابه
حالا هی با کلمات بازی کن
هی مثل قصه گالیور و بگو من میدونم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
حجاب برگرفته از اعتقاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
یک کلام پزشکیان بگه .اگر به من رای بدهید
دوران سوم حسن روحانی و دار و دسته اش را تحویل تون میدم .
چیزی تازه ای رو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
شغل دوم پـزشکیان عتیقه شناسی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
کسی به مردم زور نمیگه فقط باید قانون را رعایت کرد. راستی شما که دم از انتقاد و صحبت داشن
جو میزنید جلسه چند روز پیش در دانشگاه را چرا با منتقد همین طور رفتار نکردید و مثل آقای روحانی عمل کردید حرف و عمل شما یکی نیست سرطان اصلاحات - بهتر بگویید مردم از شما اصلاح طلبان که
32سال ریاست جمهوری و کشور را در دست داشتید راضی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا من راضی ام وبهتر از اصولگرایان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آفرین به آقای اسفند یاری خوب دست این مشاور بی فرهنگ را رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اسفندیاری بی ادبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خدایا عاقبت فرهنگ مارو بااین مشاور فرهنگی بخیر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
بدتر از کار زشت فاضلی، توجیه بی فرهنگی او از طرف اصلاح طلبان وقهرمان ساختن از اونه.اینجور باشه هرکی لات بازی دربیاره فرهنگش بالاتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چه کارشناس فرهنگی بی فرهنگی.آقای پزشکیان با این کارشناسا مشورت کنیدخدا بداد این ملت برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
وقتی همه امور بدی دست کارشناس و بگی من کاره ای نیستم همین می شه جناب پزشکیان طرف میکرفن پرت می کنه سمت خودت آخرش هم شما باید پاسخگو باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
این درگیری را باید تیتر بزنید نه آخر این صفحه بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان، بس کنید این رفتار های منافقانه رو، شما در حد ریاست جمهوری ایران نیستید، با راه انداختن افراد بی صلاحیتی مثل ظریف و مهرعلیزاده به دنبال چی هستید؟ شما خود حسن روحانی هستید، اما مردم شما و امثال شما رو به خوبی شناخته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
حرفات بی معنی وکلیشه ای است وهیچ ربطی به اقتصادومشکلات مردم نداره راه حلی هم‌نداری بااین حرفابه دردریاست نمیخوری میخای روحانی دوم باشی که هیچ کاری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
#ادعای آزادی بیان غربزده ها مثل آزادی بیان غربیهاست به گمانم این آقا قدرت دستش بود یه بلایی سر پرسشگر میاورد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
معجزه این دوره وجود مرد پاک ودرستی بنام دکتر پزشکیان هر کس به ایران تعصب دارد باید به ایشان رای بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آره مثل معجزه روحانی و کلیدش

بس کن سر جدت
اینا ما رو چی فرض کردن
۳۴ سال مملکت دستشون جز گند زدن و غارت کار دیگه ای هم مگه انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان با این کار شناسان فرهنگی بی فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۷:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
همین عدالت را در شورای محترم که پنج نفر خراسانی یکی وابسته بقیه تادوربعدی؛؛؛
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۷:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
این مردکه کنترل اعصاب نداره
برخوردش با مجری مثل ادم های دیوانه بود
تو که ادعای مردمی بودن داری سوال مجری رو هم بعنوان مردم جواب می دادی چکار به وظیفش داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مجری آدم بیخودی بوده حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
توی یکی از این میزگرد ها پزشکیان به مجری می گوید (زور می گوید) شما اجازه صحبت کردن ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آقایان عصبانی دور پزشکیان رو گرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا، انگار ما بدهکار اوناییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
عصبانی از خیانتهای اصولگرایان به ملت ومملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
احساس خطر برای از دست دادن قدرت دلیل استفاده از افرادی بعنوان کارشناس دارد که طرف مقابل را عصبی و روی اعصاب مردم راه برود این هنر صداوسیماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
کارشناس صدا وسیما رفتار زشتی مرتکب شد و فضا متشنج کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اول اون به اصطلاح کارشناس پزشکیان بود که توهین کرد و او رو دروغگو خطاب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اول اصولگرا بود فیلم نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
از کوزه همان برون تراود که در اوست
اینگونه انیها می خواهند در مقابل سوالات ملت پاسخگو باشند ؟
فاضلی باید بیاید در تلویزیون در مقابل ملت شریف ایران عذر خواهی کند
رفتار او در انظار ملت شریف وفهیم وبافرهنگ ایران غیر اخلاقی وغیر فرهنگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا اون نفر سمت راستی کلاه گیس زرد گذاشته میخواد شبیه خارجی ها بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
يه موقع رئیس میراث فرهنگی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
عجب میز گردی هم بود ???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مشاوراش کیا هستن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اسفندیاری مشکل شخصی داره یعنی عقده داره یعنی کارشناس بهتر وجود نداشت بیاره صداسیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
عزیزم
آقای اسفندیاری کلاس کاریش در حوزه فرهنگ با سایرین متفاوت هستش و در زمینه خودش واقعا نظریه پرداز هستش

رتبه ۱ کنکور هنر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چه ربطی داره سوال کرد و انتظار پاسخ داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آقایی پزشکیان حرف شخصی کدومه؟؟؟
خب سوال پرسید جواب بدید؟؟؟
گفت کارتون قانونی بوده یا نه ؟؟؟
وای به حال ما اگر تو با این مشاوره ها رئیس جمهور بشی
Iran (Islamic Republic of)
هفت و چهار
۰۰:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
ما بختیاری های اصیل از دکتر پزشکیان حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مگه بختیاری غیر اصیل هم داریم ؟!!! اگه بختیاری هستید اصیل غیر اصیل ندارد که همه بختیاری هستید مثل اقوام دیگر ایرانی مثلا اقوام عرب نمی گویند ما قوم عرب اصیل یا ترکها نمی گویند ما قوم ترک اصیل یا فارسها نمی گویند قوم فارس اصیل همه اقوام ایرانی همه همان هستند که باید باشند دیگر اصیل غیر اصیل ندارد که !!! .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
ترفند پزشکیان از روز اول انتخابات قومیت قومیت کردن بود
به طرفدارانش هم سرایت کرده
دو قطبی سازی و دو دستگی سازی جامعه روش اصلاحطلبان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خب اول برن خودشون رو اصلاح کنن بعد کاندیدا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان اینکاره نیستی ، برنامه هم که نداری همش میگی کارشناس کارشناس ....
برو کنار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
رفتار شما و ظریف را با کشاورزان اصفهانی دیدیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
چی دروغگو بگو تا ملت آگاه باشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
به غیر از کار غیر اخلاقی کارشناس و مشاور کار شبکه 2از همه بدتر بود که نتونست این صحنه رو کاور کنه و واقعا متاسفم برای این اقدام صداوسیما میتونست مجری رو در قاب بسته نشون بده نه اینکه صحنه کامل رو پخش کنه واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
بالاخره مردم باید بدانند چه جماعت با فرهنگی کاندیدای ریاست جمهوری شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مردم نمیدیدند نمیفهمیدند چی شده بیشتر داستان میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا خیلی هم کار درستی انجام دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خوب کاری کرد نشون داد فردا همین مشاور مظلوم نمایی می‌کرد که مگر من چیکار کردم
بگذار مردم بدانند چه کسانی می خواهند برای آنها تصمیم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خب برادر من کی فکرشو میکرد اینجوری حرکت ضربتی نشون بده از اون گذشته اتفاقا مردم واقعیاتو ببینند که بهتره
Germany
ناشناس
۰۸:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
برو بابا لذتش میرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مجری می تونست با یه تذکر که مسائل شخصی را اینجا مطرح نکنید کار را فیصله بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا این کار خداست که نشون بده اینا طاقت انتقاد هم ندارن بعد چطور میخوان حکومت داری کنن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
کارشناسان شما برای رفع مشکل اینا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
هسته برجام را در ایران کاشتی و میوه آن تحریم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
تحریم که نتیجه عملکرد دوستان شما یعنی جلیلی و احمدی نژاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
به ۶:۴۳
تحریم از روزی شروع شد که رفسنجانی از شرکتهای نفتی غربی برای کار در ایران دعوت کرد و اونها اومدن شروع به کار کردن
و آمریکا تا متوجه شد از اون روز شروع به تحریم کرد
اقای رفسنجانی مپلا میخواست به این وسیله وارد مذاکرات بشه و بهشون نزدیک بشه که دیدید چه کار کردن و تحریم کردن و رو دست خورد

بله هموطن تحریم از زمان این کار آقای رفسنجانی شروع شد و به وسیله همینها ادامه پیدا کرد و شد دست آویز فشار به مملکت برای پیشبرد کارهای خودشون

به جلیلی و احمدی نژاد و فلانی و فلانی ربطی نداره

کمی تاریخ سیاسی معاصر رو مطالعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
کاشتی میوه دلواپسی کاسبان تحریم بودند
Germany
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اول مشاورت را درست کن بعد کشور را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
هر انسان آزاده ای که سر سفره پدر و مادر و با نان حلال بزرگ شده و وابسته و جیره خوار کسی نبوده در برابر حرف بی ربط و حرف نادرست و دروغ حتما ناشکیبا می شود.هدف عده ای نا امید کردن مردم است.جریان قدرت و ثروت می خواهد با نا امید کردن مردم به چپاول خود ادامه دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
وقتی پزشکیان واطرافیانش اینقدر عصبی هستن چطور میتونن با مردم ارتباط برقرار کنن
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۳:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان والکاظمین الغیظ ... را به مشاورتان نگفته بودید ؟ اینجا میتوانستید بگید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
تحمل کوچکترین سخن مخالف را ندارند و ادعای روشنفکری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
زنگ
۲۳:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
بایدنامزدهاهمدیگررونقدکنندب چالش بکشن دولتهای قبلی رونقد کنند والاکلی گویی انتخابشون نمیکنه شجاعت و جسارت داشته باشند جاااحمدی نژاد خالی همتون ب توپ ببنده می‌دونی چرااحمدی نژاد رییس‌جمهور انتخاب مردم شدچون شجاعت و جسارت داشت همه نامزدهارونقدمیکردوب چالش میکشید مااین کلی گوییهارودررسانه هازیادشنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
بگم بگم بگم بگم بگم بگم احمدی نژاد هیچ کاری نکرد بلکه تحریم های بیشتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
من انتقادات جدی به جناب اسفندیاری دارم اما جناب فاضلی خیلی آدم تند و بداخلاقیه واقعا شایسته استاد شدن نیست رفتاراش مثل بچه های لجوج و کم صبر بود و نه حتی شبیه یک بچه معمولی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
شورای نگهبان باید بجهت احراز صلاحیت پزشکیان به مردم پاسخ دهد . احمدی نژاد خوب بود یا پزشکیان ؟ ببینید پزشکیان با چه تیمی می خواهد کشورداری کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ق
۲۲:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اگه اونجا بودم چنان گوش اون دو نفر بی فرهنگ را می گرفتم و از صحن پرت می کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اما مشاور فرهنگی که خیلی زور می گفت. فکر کنم یه چیزهایی رو هم شکوند وپرتاب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
حتی نتوانست مشاور خود را کنترل کند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
چه حرفهای زیبایی از کاندیدها می شنویم اما وقتی خرشون از پل گذشت بی خیال همه این حرفها میشن رای ندهیم بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان اگه منظورت از کارشناس و کاردان امثال ظریف و مشاور امشبت هستن همین الان بگم که شکست سختی تو انتخابات میخوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
بازم رای ما کردها لرها لکه های آذری به دکتر پزشکیان هست اینم از این رئیس جمهور نوبت قوم ماد هست از کوه‌های زاگرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
رییس دانشگاه شهرکرد بیان کرد این دانشگاه خوابگاه مناسب برای دانشجویان بین‌الملل که ۸۰ درصد آنان مرد هستند ندارد.
خوابگاه و کلاس برای دانشجو ایرانی هم ندارند و برای کسب دلار عراقی ها دانشجو های ایرانی را اخراج و اذیت می کنند?? گرچه خوابگاه برای دانشجویان بین الملل ساختند ولی دانشجویان ایرانی راهمچنان بدون خوابگاه و امکانات مناسب و تحت فشار اخراج نگه داشته اند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۲:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
میگم این مستر ترامپ مو طلایی توپلی کی اومده ایران نشسته کنار دکتر پزشکیان ؟ . ???????? چرا به جرم ترور سردار دلها دستگیرش نکردند ؟!!! ???????? . اون مشاور دکتر پزشکیان چرا یهو آمپرش جوش آورد رفت بالا مگه توی استودیو کولر روشن نبوده بنظرم گرما زده شد قرصاشم نخورده بود چه شود . ?????????? فقط صحبتای مجری رو باش که داره موادبانه مشاور رو مجرم خطاب می کنه . ????????.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
خدا دل خوشی بهت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان این چه مشاوری بود اوردی؟ یاد آخوندی تو دولت روحانی افتادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
پرت کردن میکروفن جلوی دوربین توهین به مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه اخراج دانشجویان مقاطع تحصیلی بالا و دلیل بسیاری از انصراف های دانشجویی خود دانشگاه و اساتید آن است که بسیار بی مسئولیت رفتار کرده . چرا پرداخت جریمه انصراف و اخراج دانشجو را بین دانشجو و استاد و دانشگاه تقسیم نمی کنید تا بفهمند باید بخاطر حقوق و بودجه ای که دریافت می کنند مسئولیت پذیر باشند و دانشجو را منبع درآمد فرض نکنند و دانشجو را زیر فشار مضاعف روحی و مالی له نکنند
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۲:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان را با کت وشلوار دیدیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این رفتار کارشناس صدا و سیما ناخواسته به نفع پزشکیان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
آفرین احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان صد درصد رییس جمهوره
علاوه بر رای پنهانی که تو جامعه داره
رای ترک ها و کردها رو هم داره

از نظر من این دوره به یک رییس جمهور معتدل نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان اصلح هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان چند پهلو و مبهم حرف می زنه برای رسیدن به قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
دروغ چی؟؟
حق داریم بگیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان !
دقیقا همینطوره ، حق نداری به مردم زور بگویی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
ترامپ چیکار داره کنار پزشکی نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
چرا بعضی کاندیدها خودزنی میکنن اصلا زور و خشونتی در کار نیست فقط گوشزد میشه قانون و حقوق کشور رعایت بشه به هر حال در هر جای دنیا قوانینی هست که باید رعایت بشه اتفاقا در برخی مواضع برخی به اسم جریانی که دشمنان این کشور ایجاد کرده بودن تحت تاثیر قرار گرفتن خشونت کردن جوانان مومن و پاک و پلیس به شهادت رسیدن ولی پلیس خشونت نکردن فقط در مواقع خرابکاری دستگیری شد اونم جوان ها تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمن قرار گرفته بودن در حالیکه آمریکا که این جریان آزادی رو راه انداخته بود الان تو کشورش نه خرابکاری میشه نه جایی رو میشکنن یا کارهای دیگه فقط در حد حرف و اعتصاب مطالبه میشه پلیس این کشوراستاد دانشگاه و دانشجویان زن و مرد این کشور رو زیر پای خودش له میکنه هیچکس نمیگه چرا اینجوری با حقوق نه تنها زن بلکه تمام انسان ها شامل زن و مرد اینجوری رفتار میشه وقتی دشمنی الکی جوسازی میکنه دیگه حداقل به حرف ناحق اونها دامن نزنیم اونهایی که به دنبال حقوق زن ها در سایر کشورها به دنبال منافع خودشون هستن کوچکترین حقی برای شهروندان خودشون قائل نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
لطفاً به کارشناسان تون بگید در برنامه زنده جای دعواهای حزبی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
حق نداریم به مردن زور بگوییم بله دقیقا به مشاورت بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این فرمایش شما جنبه عوام فریبی دارد. چون ده ها سازمان و شخص هستند که برای خود دولت و مجلس و دادگاه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
برای کارشناس برنامه واقعا واقعا متاسفم.
کارشناس برنامه باید بی طرف صحبت کنه نه اینکه اراجیف تحویل طرف بده.
در اصل این کارشناس برنامه بوده که اول بی ادبی رو شروع کرده و با گفتن کلمه الم شنگه به طرفش توهین کرده. خوب طرف که ساکت نمیشینه مثل آش شیر برنج نگاش کنه، خوب معلومه جوابشو میده.
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۲۱:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
مشاور ایشون هنوز درکی درست از فرهنگ ندارند که حداقل به مردم احترام بگذارند
این برنامه برای مردم است نه برای بد اخلاقی شما با کارشناس
۳ مطلب اینجا در نظر گرفته میشه
اول اقای پزشکیان طبیعتا باید عذرخواهی میکرد از مردم برای رفتار زیر دست و مشاورشون نه اینکه به این شکل صحبت کنند
دوم مشاور ایشون حتما مشکلی داشتند که به این شکل رفتار کردند.این رفتار در شأن فرهنگ ایران و مردم شریف ایران نیست
سوم شما که میخواهید حامی مردم ضعیف باشین تا کسی ازتون انتقاد میکنه میکروفن صدا و سیما رو میزنید میشکنید این بیت المال است نه پول جیب شما.فردا که سمت وزارت گرفتین حتما خیلی ادعای حفاظت از بیت المال میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
وای کارشناس پزشکیان رو دیدن خدا بداد برسه مشت نمونه خرواره طرف فقط به خاط اینکه بهش گفت تخلف کردی اخراج شدی چه حرکتی کرد اگه حر ف برای گفتن داشتی میزدی تو دهن کارشناس نه اینکه همچین مسخره بازی در بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
مردم حواستان به حرفهای عوام فریبانه اصلاح طلبان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این زورگویی نیست؟ از سال 98 قیمت آبمیوه کوچک از 500 تومان به 15000 تومان رسیده ولی قیمت سهام همان شرکت کمتر از سال 98 شده واقعا با چه امیدی سهامدار با این ظلم آشکار سهامداری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
حق نداریم به مردم زور بگوییم ولی می گوئیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
وقتی دوتا اراذل و اوباش میخان در آینده نخبگان کشور تاثیرگذار باشن و برای من و شما و آینده مملکت 90 میلیونی تصمیم بگیرن معلومه آینده ای برای این مملکت متصور نیست. چطور دو تا استاد باشعور نداریم بشینن با مردم صحبت کنن و مردم لذت ببرن....اینا اینقدر فساد دارن که پته همدیگه رو بریزن بهم و جریان خروشان درست کنن.
واقعا چقدر حقیر و فقیر گشتیم.
وقتی دانای پیر رهبری رو با تمام ساده زیستی و متانت و عظمت مییابی و بعد در مقابل اینان قرار میگیری به درد و رنجی که امثال این دلالان قدرت بوجود می‌آورند باید گریست به حال رهبری و مردم، چقدر زجر باید کشید تا یک قدم بجلو رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
خدا شکر روزگویی در ذات ما نیست.....!!!٪٪٪٪٪
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
به نظر من آقای دکتر پزشکیان آدم خوبی است، ولی مشاور فرهنگی ایشان اصلا نباید اون رفتار رو نشان می داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
رای ما پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
یادش بخیر
چند سال پیش مهر علیزاده به صورت مکرر به رییسی می‌گفت تو ۶ کلاس سواد داری اما بنده خدا رییسی چیزی نمی‌گفت

الان مشاور پزشکیان میاد تو دوربین زنده میکروفن رو سمت میز پرت می‌کنه
خدا به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
فکر کن اینا به قدرت برسن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
لطفا کارشناسانی را دعوت بفرمایید که قوانین میز گرد را رعایت کنند میزگرد محل هم اندیشی است نه محل مناظره کارشناس محترم سوال کننده باید سوال خود را بپرسد و اجازه دهد نامزد ریاست جمهوری یا مشاور وی پاسخ مقتضی دهد نه اینکه یکدیگر را متهم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
میخوای گریه کنی؟ بی تربیت برو گریه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
عاشقان غرب در .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان با این افراد می خواهی فرهنگ را درست کنی ؟که میکروفن را پرت کرد به سمت خود شما.حرف زدن خیلی راحت است ولی عمل کردن خیلی مشکل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
آیات قران و سخنان حضرت امیر المؤمنین را از نهج البلاغه مرتب به کار می برد می‌خواهد سوال فرهنگی باشه یا سیاسی یا اقتصادی هدفش از این کار چیه خدا می دونه اما به سوال کارشناس اصلا جواب نداد به اصلاح میگن فلانی فاش خواند در جواب هم فاش جواب داد. بابا شما که یه سوال ساده را نمیتونی جواب بدهی چگونه برا ریاست جمهوری برنامه داری. بی برنامگی در تمام ابعاد موج میزند. لطفا مردم عزیز خوب مناظرات را گوش دهید بعد انتخاب کنید به کسی رای دهید که در تمامی زمینه ها کار بلد باشد ومنافع کلان کشور را هم ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
این آقا مشاور فرهنگی پزشکیان بود . وای به حال بقیه مشاورانش.پزشکیان حریفش نمی شد بس که متکبر وعصبانی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
توانایی کنترل رفتار عصبی مشاور خودشم نداشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اين هم از مشاوران پزشکیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
به حق کارشناسای یه ادم با رفتار چاله میدونی همینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان عادت به پرت کردن میکروفون دارند...
۱۲
آخرین اخبار