کاخ سفید: نشست با مقامات صهیونیست برگزار خواهد شد

کاخ سفید گزارش منتشر شده درباره لغو نشست با مقامات صهیونیست را رد کرد.

روابط میان تل آویو و واشنگتن به دلیل جنگ غزه دچار تنش شده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ماه نوامبر در حالی باید با ترامپ برای ماندن در کاخ سفید به رقابت بپردازد که از طرفی باید حمایت لابی صهیونیست را به خود جلب کند و از طرف دیگر نظر مسلمانان در میشیگان و دموکرات‌های ترقی خواه را تامین کند. 

به گزارش الجزیره، یک مقام آگاه در کاخ سفید امروز (چهارشنبه) گزارش نشریه آکسیوس پیرامون لغو نشست با مقامات صهیونیست به دلیل انتشار فیلم جدید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرد. 

آکسیوس پیش‌تر گزارش داده بود انتشار فیلم جدید از نتانیاهو که وی در آن اقدام به انتقاد از آمریکا به دلیل تاخیر در ارسال تسلیحات به تل آویو به منظور عملیات در غزه کرده بود، با واکنش منفی کاخ سفید و لغو نشست با مقامات صهیونیست همراه بوده است. 

این مقام آگاه آمریکایی به نشریه تایمز آو اسراییل اعلام کرد: نشست برنامه ریزی شده با مقامات اسراییلی لغو نشده است و گزارش آکسیوس در این باره صحت ندارد.

این مقام افزود: همانطور که ما در جلسه توجیهی روز گذشته اعلام کردیم ما نمی‌دانیم در فیلم منتشر شده از سوی نتانیاهو وی درباره چه چیزی سخن می‌گفت. این مسئله دلیلی برای تغییر زمان جلسه نیست. 

وی خاطر نشان کرد: واشنگتن همچنان در حال برنامه ریزی برای نشست سطح بالا با مقامات تل آویو است. با این حال، هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
دوباره جنایتکاران خونخوار دور هم جمع می شوند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۷:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
نتانیاهو وزنه ایست برای انتخابات آمریکا الان نتایاهوست مستاجر کاخ سفید را تائین میکند اگر آتش بس اجراکنند بایدن میماند واگر جنگ ادامه داشته بی عرضگی بایدن ثابت میشود ترامپ وارد کاخ سفید میشودآنموقع نجات نتانیاهو امکان پذیراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
افرین صددرصد صحیح
تنها امید بی بی یابو .انتخابات امریکا و پیروزی ترامپ
جنگ را میخواهد ادامه بدهد
تا نتیجه انتخابات مشخص بشه
بعد دور ور دارد
آخرین اخبار