حل مشکلات در گرو انتخاب فرد اصلح است

نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات و محرومیت‌ها را کمتر کند لذا مردم باید فردی را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی‌گری و جهادی باشد.

  محمد نور دهانی   با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی بود که در راه خدمت و حل مشکلات مردم به شهادت رسید، بیان کرد: بزرگ‌ترین شاخصه‌ای که در شهید جمهور بارز بود به نظرم میل به خدمت ایشان بود به‌خصوص خدمت به محرومین و به‌جرئت می‌توان گفت که این ویژگی از انقلابی بودن ایشان نشأت می‌گرفت که بزرگ‌ترین دلیل بر این مدعا حضور ایشان تا پای جان در مسیر خدمت بود و رد پای خدمات ایشان در استان ماندگار است.
 
وی با اشاره به تلاش دشمن برای اینکه حضور و شور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ جلوه دهد. افزود: در حقیقت به‌عنوان یک نماینده مجلس که در انتخابات اسفندماه راهی مجلس شدم می‌توانم ادعا داشته باشم که این تلاش دشمن دیری است شکست‌خورده و ما در انتخابات مجلس شاهد بودیم که موفق نبودند و قطعاً ملت ما آگاه‌تر از این هستند که به این خواسته دشمنان ایران اسلامی لبیک بگویند؛ بلکه قطعاً در این برهه حساس حضور شورآفرین‌تر از انتخابات مجلس خواهد بود.
 
 نماینده حوزه انتخابیه سراوان ادامه داد: اصلی‌ترین موضوعی که حائز اهمیت است که برای فرد اصلح مدنظر باشد داشتن روحیه انقلابی‌گری و حفظ ارزش‌های ایران اسلامی است. قطعاً نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که پایبند به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی باشد باروحیه جهادی به‌مثابه سید محرومان کارآمد و مثمرثمر خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: استان سرافراز سیستان و بلوچستان همیشه پیشتاز مشارکت در انتخابات بوده و به نظرم مردم ما بیش از جاهای دیگر این احساس را در وجود خویش دارند که مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات و محرومیت‌ها را کمتر کند؛ مردم سرافراز استان برای عزت ایران اسلامی و میل به توسعه استان مشارکت حداکثری را خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار