ایجاد سازه ایستگاه مطالعه در کلیه دستگاه‌های اجرایی

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: کتاب خاطرات شهدا در همه سازه ایستگاه‌های مطالعه ایجاد شده دستگاه‌ها گنجانده شود.

 عطاالله شه بخش در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر ضمن برنامه‌ریزی برای آئین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کار تجهیزات اهدایی از طرف خیرین به کتابخانه‌های عمومی شهرستان، بیان کرد: ایجاد سازه ایستگاه مطالعه در کلیه دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
 
وی افزود: کتاب خاطرات شهدا در همه سازه ایستگاه‌های مطالعه ایجاد شده دستگاه‌ها گنجانده شود و این دو مصوبه فوق هنگام بازدید معاونین فرماندار از ادارات در ارزشیابی پایان سال مدیران مدنظر خواهد بود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایرانشهر ادامه داد: به مدیرانی که در جلسه دعوت به‌عمل‌آمده و به دلایل غیرموجه و بدون هماهنگی حضور نداشته‌اند تذکر کتبی به خود مدیر دستگاه و رونوشت آن به مدیر استانی از طرف فرمانداری ارسال شود.
 
وی اضافه کرد: باتوجه‌به اینکه جلسه بعدی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان برگزار خواهد شد یکی از دستور کار‌های جلسه مذکور بازطراحی کتابخانه‌های شهرستان ایرانشهر قرار گیرد.
 
شه بخش ادامه داد: شهرداری نسبت به وصول سهم قانونی نیم درصد به‌صورت مستمر و ماهانه جهت هزینه‌کرد مبالغ مذکور در خود شهرستان ایرانشهر را در دستور کار قرار دهد تا از کسر آن به‌حساب ستاد تهران جلوگیری شود و این سهم نصیب مردم شریف این منطقه شود.
 
وی گفت: در صورت واریزی به‌موقع سهم قانونی نیم درصد توسط شهرداری ایرانشهر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نسبت به راه‌اندازی سالن‌های ویژه به‌عنوان بالاترین سطح خدمات‌دهی سالن‌های مطالعه تا قبل از آغاز هفته دولت سال جاری اقدام و به بهره‌برداری برسند.

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار