رفع تنش آبی شهرستان خانمیرزا به همت دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت

استاندار چهارمحال و بختیاری رفع تنش آبی در استان از جمله در شهرستان خانمیرزا را از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این مهم با مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) در حال انجام است.

 غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خانمیرزا اظهار داشت: تامین آب شرب برای مردم تمامی نقاط استان در اولویت برنامه‌ها دارد و در همین راستا رفع تنش آبی شهرستان خانمیرزا نیز موضوع مهمی است و همان‌طور که در ابتدای دولت وعده داده شد در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آبرسانی پایدار به ۴۳ روستا در قالب جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان خانمیرزا در حال انجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه یکی از اهداف سفر‌های استانی را دیدار با مردم مناطق مختلف عنوان کرد و گفت: بررسی مشکلات شهرستان‌ها به صورت میدانی و احصای راهکار برای رفع این مشکلات، فعال کردن طرح‌های راکد و اجرای سنت حسنه رییس‌جمهور مبنی بر کار جهادی و میدانی از دیگر اهداف سفر‌های شهرستانی به شمار می‌رود.

حیدری با بیان اینکه به زودی اعتبار قابل توجهی از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص داده می‌شود، افزود: فرمانداران از این فرصت استفاده کرده و در جذب به موقع آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات استان در دولت سیزدهم این بود که هیچ اعتباری از استان به مرکز برگشت داده نشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استقرار دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نوپای خانمیرزا، اظهار داشت: در همین راستا اداراتی که نیاز به تجهیزات و پشتیبانی دارند اعلام کنند.

حیدری با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر در شهرستان خانمیرزا اجرایی شود، تصریح کرد: برای رفع مشکل تامین زمین ادارات منابع طبیعی و محیط‌زیست همکاری کنند.

وی افزود: حذف نقاط حادثه‌خیر، ایمن‌سازی جاده‌ها و نصب دوربین در محور‌های ارتباطی این شهرستان نیز در اولویت قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گیاهان دارویی یکی از ظرفیت شهرستان خانمیرزا به شمار می‌رود، عنوان کرد: باید از این ظرفیت در راستای تولید و اشتغالزایی بهره گرفت.

حیدری همچنین در این نشست احداث هرچه سریع‌تر بیمارستان خانمیرزا، راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی، جذب اعتبارات تبصره ۱۸ و رونق اشتغال، رونق صنعت تولید فرش، تکمیل تونل‌های کَره‌بس، کاشت نهال، رفع مشکلات اجرای سد چشمه‌علی، رونق مسکن روستایی و اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت را مورد تاکید قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۰۶:۰۳ ۰۱ تير ۱۴۰۳
سالیان سال در استان چهارمحال و بختیاری تمام رسیدگی ها به مرکز استان و مناطق هم مرز با استان اصفهان بود و سایر نقاط به حال و احوال خود رها شده اند بعد از این همه سال تازه فکر رفع مشکلات به ذهن برخی آمده تا عمل فاصله زیاد هست خنده دار است تنش آبی در کجا
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۸:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مسولان و نمایندگان استان چهارمحال بختیاری بام بلند ایرانزمین واقعا یا نادانی یا خود را به نادانی و گیجی زدید چرا از دریاچه سد کارون چهار برای آبیاری و آبرسانی به شهرها و دستهای استان کاری نمیکنید
واقعا بعضی مواقع باید فقط به خدا پناه برد از دست بعضی مسولان و نمایندگان کم کار استانی و کشوری
آخرین اخبار