جذب ۸۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید در چهارمحال و بختیاری

در سفر اول رئیس جمهور شهید به چهارمحال و بختیاری، بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که از این مبلغ ۸۰ درصد آن تامین شده است.

حمیدرضا منتظری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه اجرایی استان برای پیگیری مصوبات سفر‌های استانی دولت و ارائه آخرین گزارش از تخصیص اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی استان شرکت کردند.

وی افزود: در سفر دوم ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری نیز ۹/۵ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که برای تأمین آن پیگیری‌ها ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با ارائه گزارشی از سفر وزراء برای افتتاح و پیگیری طرح‌های مختلف در استان گفت: این سفر‌ها دستاورد‌های بسیار مناسبی برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری داشته و طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده است که نویدبخش شکوفایی اقتصادی در استان خواهد بود.

در این نشست سند راهبردی تحول و پیشرفت استان با ۱۹ بند رونمایی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت این سند گفت: مفاد آن می‌تواند به رشد و شکوفایی استان منجر شود، در واقع این سند میثاقی است با مدیران برای پیگیری طرح‌های مختلف و به سرانجام رساندن آن ها که توسعه استان را بیش از پیش فراهم می‌کند.

مدیران دستگاه‌ها هم موظف شدند در چله خدمت طرح‌های خود را با نظارت بیشتری پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار