تفاهم نامه همکاری سرمایه‌گذاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شستان امضا شد

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک سرمایه‌گذاری امروز جمعه بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت سرمایه‌گذاری شستان منعقد شد.

حمیرا ریگی  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان تفاهم نامه ای با هدف تسهیل، تسریع، هدایت و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک با اولویت پروژه‌های نیمه تمام منطقه آزاد انجام شد.

حمیرا ریگی در این دیدار ضمن دعوت و استقبال از حضور سرمایه گذران در چابهار بیان کرد: قرارگیری ایران در شاهراه ترانزیتی متصل‌کننده آسیا به اروپا و کشورهای جنوبی به کشورهای شمالی محصور در خشکی، ایران را تبدیل به یکی از مراکز مهم خدمات لجستیکی در جهان کرده است.

وی افزود: بندر چابهار بزرگترین بندر ایران در حاشیه اقیانوس است و از حضور شرکت شستان که یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری در کشور است استقبال می کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: پیش زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری، تامین امنیت است و آرامش و امنیت امروز در کشور، مرهون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

مدیر عامل شرکت شستان نیز افزود: با توجه به قرارگیری و جایگاه ویژه چابهار در منطقه اظهارکرد: چایهار، چهار راه تجارت جهان به واقع کامل‌ترین و گویاترین تعبیری است که بر چابهار اطلاق می‌شود است، نقطه اتصالی که جنوب و شرق جهان را به سهولت به شمال و شرق متصل می‌کند و به نوعی این بندر راهبردی نقطه اتصال کریدور شمال-جنوب است.

داود عباسی در خصوص سرمایه‌گذاری در این منطقه گفت: ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ما را بر آن کرد تا شرکت بازرگانی و تجاری شستان در بخش های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک سرمایه گذاری کنیم.همکاری سرمایه‌گذاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شستان امضا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار