استاندار:

شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در سیستان و بلوچستان آماده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در زمینه برگزاری انتخابات گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان آماده است.

 محمد کرمی در جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی در جهان است.
 
وی با تاکید بر عدم ایجادهیچ خللی در کار‌ها پس از شهادت شهید جمهور گفت: همه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و مسئولان پای کار هستند و کار‌ها به دقت و با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: برای تکریم مقام شامخ شهدای اردیبهشت باید با تلاش مضاعف و کار جهادی برنامه‌ها را پیش برد.

استاندار با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اردیبهشت تصریح کرد: شهید جمهور عزیز با همدلی و با همه باور‌های عمیق دینی که داشت، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند.

کرمی افزود: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کار‌ها و برنامه‌ها داشتند.

وی گفت: مسئولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

استاندار اذعان کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در پی کارشکنی بودند، اما با عنایت‌ها و هدایت‌های الهی مردم ما همیشه موفق بوده اند و این انقلاب در امتداد حرکت پیامبران و انبیای الهی حرکت کرده است.

کرمی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال متوقف کردن حرکت و شرایط طبیعی انتخابات می‌باشند بنابراین با شیوه‌ها و روش‌های مختلف به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی خویش تلاش می‌کنند بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان در بحث برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستند و وظیفه تشویق مردم برای حضور حداکثری و مشارکت با بصیرت را برعهده دارند.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار