مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه‌محکم انقلاب است

فرماندار سیب و سوران گفت: مشارکت مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب است و ما باید شرایط را برای انتخابات سالم و پر شور فراهم کنیم.

 فرشاد گرگیچ در نشست هم اندیشی معتمدین و متنفذین بخش مرکزی سیب و سوران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد وجود تعامل و همدلی در میان مردم، معتمدین و فرهیختگان شهرستان را اولین اصل موفقیت در پیشرفت و ترقی شهرستان عنوان و بیان کرد: داشتن هدف مشترک توأم با هم‌فکری و پرهیز از دودستگی و اختلاف در تصمیم‌گیری‌ها سبب توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهرستان خواهد شد.
 وی مهمترین مؤلفه در برگزاری انتخابات را حضور باشکوه مردم دانست و افزود: مشارکت مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب است و ما باید شرایط را برای انتخابات سالم و پر شور فراهم کنیم. اگر به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات نگاه کنیم ایشان همواره تأکید ویژه‌ای بر مشارکت بالا دارند و آن را به‌عنوان اولویت اساسی در هر انتخاباتی که در کشور برگزار شود می‌دانند.
 فرماندار سیب و سوران در ادامه به دستاورد‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در شهرستان و حوزه‌های مختلف جهت رشد و پیشرفت سیب و سوران اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که در چند سال اخیر با مشکل مواجه بوده و یا به‌نوعی متوقف شده بودند با پشتکار و نگاه بلند دولت شهید جمهور و تلاش‌های مجموعه اداری شهرستان و حمایت‌های خوب مسئولین استانی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار