آغاز اجرای طرح «آفتاب کتاب» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کتابخانه های آذربایجان غربی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دومین دوره طرح «آفتاب کتاب» در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  جوان اظهار کرد: با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج کتابخوانی دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان  با عنوان «آفتاب کتاب»  در طول تابستان ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود. 

خدیجه معصومی گفت: این طرح با محوریت توسعه فردی، مهارت افزایی و کسب و کار در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی- ترویجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان ویژه سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و با حضور اساتید و مربیان مجرب و متخصص اجرا خواهد شد.

به گفته وی نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی، جلسات محافل ادبی، بازی‌های خلاق، آموزش تفکر فلسفی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با هدف مهارت افزایی و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) شامل کسب و کار، شیوه‌های شاد زیستن، ازدواج موفق، کلاس‌های هنری، آشنایی با قرآن و... از برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح می‌باشد.

شایان ذکر است، کارگاه و ویژه‌برنامه‌های مختلف برای گروه‌های خاص از جمله نابینایان، ناشنوایان و ... نیز در قالب این طرح نیز اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها مراجعه کنند و یا با شماره ۰۴۴-۳۳۴۸۷۴۳۳ تماس حاصل فرمایند. 

گفتنی است، اولین دوره این طرح تابستان سال گذشته برگزار شد که به دلیل استقبال عموم و درخواست مخاطبین، دومین دوره آن در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.