فضای سیستان و بلوچستان رقابتی و انتخاباتی شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فضای استان رقابتی و انتخاباتی شده و فعالیت‌های نخبگان نشان می‌دهد مردم این منطقه از یک بصیرت ویژه نسبت به گذشته برخوردار هستند.

رضا شریفی در جلسه جهاد تبیین شهرستان زهک با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳، بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ آن در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی در خرداد ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سه موضوع راهبردی در جهت خنثی سازی حرکت جدید غربی‌ها علیه نسل جدید کشور که آن را نسل z می‌خواند است.

وی بیان کرد: این سه حرکت رهبر معظم انقلاب سبب شد ۲۰۰ دانشجو و استاد آمریکایی و اروپایی شهادتین بگویند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمن نسل جوان ما را در فضای مجازی مهندسی افکار کرده و سعی دارد نسل جوان کشور را به عنوان نسلی که با گفتمان امامین انقلاب زاویه دارد معرفی کند.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد به همه القا کند که نسل جوان کشور ما فهم درستی از آموزه‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ندارند.

شریفی تصریح کرد: پس از شهادت رئیس جمهور در بحث انتخابات انگیزه مضاعفی ایجاد شده است بنابراین باید تمام تلاش خود را برای یک انتخاباتی در تزاز انقلاب به کار ببریم.

وی ادامه داد: فضای سیستان و بلوچستان رقابتی و انتخاباتی شده است و فعالیت‌های نخبگان نشان می‌دهد مردم این منطقه از یک بصیرت ویژه نسبت به گذشته برخوردار هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گذشته مردم شیعه و سنی استان منتظر تریبون‌های خاص بودند تا برایشان تعیین تکلیف کند، اما اکنون شرایط به گونه‌ای رقم خورده که نخبگان شیعه و سنی به این بلوغ رسیده اند که خودشان می‌توانند برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و نیاز به قیم ندارند.

وی افزود: مردم فهیم و بصیر سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای پاسخ بد خواهان را خواهند داد.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار