مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت، اقتدار و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد.

 ابوالفضل توسلی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز راسک، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت با اشاره به اینکه تبیین و روشنگری از رسالت‌های اصلی دانشگاه پیام نور محسوب می‌شود، بیان کرد: برای ادامه داشتن مسیر حل مشکلات و پیشرفت کشور که مرهون تلاش‌های شهید رئیسی بود راهی جز رقم زدن مشارکت بالا در انتخابات نداریم در این زمینه باید با شناختی عمیق و علمی از نحوه تصمیم گیری و رفتار افراد برای رای دادن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه رای تک تک افراد تعیین کننده بوده و باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرد، افزود: باید برای برنگشتن به رشد اقتصادی منفی، عدم تعطیلی مجدد کارخانه‌ها، جلوگیری از رانت خواری و فساد، دفاع از مظلومان و حمایت از خانواده با انتخابی آگاه و برگزیدن فردی شبیه ویژگی‌های شهیدجمهور مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تاکید کرد: صحبت کردن از تاثیرات ملموس انتخابات‌های قبلی بر زندگی روزمره، برجسته کردن زیان‌های رأی ندادن، بیان تمایل زیاد مردم به مشارکت در انتخابات، مدنظر قرار دادن دغدغه‌های مخاطبان و حضور نامزد‌هایی از بین همه جناح‌ها و سلایق از جمله راهکار‌های روان شناختی برای ترغیب رای دادن است.

وی با بیان اینکه دشمن در تبلیغات خود به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی یک تکلیف بوده و منجر به اشتیاق اجتماعی، وحدت و امنیت ملی، مشروعیت به نظام، مردم سالاری دینی و افزایش قدرت چانه زنی ایران در کشور‌های منطقه خواهد شد.

دانشگاه پیام نور واحد راسک در اولویت توسعه

توسلی اظهار کرد: آن چیزی که در این برهه بیشتر از برنامه به آن نیاز داریم، قدرت اجراست، یعنی نامزد منتخب مردم در مقام عمل کارآمد باشد و منظم به جلو برود.

وی با اشاره به رشد قابل توجه دانشگاه پیام نور در جذب دانشجو و توسعه تحصیلات تکمیلی در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه، اظهار کرد: این دانشگاه به علت سطح گستردگی سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام تلاشمان را در جهت توسعه پیام نور واحد راسک بکار خواهیم گرفت، هدف ما تقسیم و توزیع عادلانه منابع و امکانات بین ۱۰ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است.

گفتنی است این مراسم با حضور رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، مدیر آموزشی دانشگاه استان، رئیس مرکز دانشگاه ایرانشهر و راسک، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک، مدیر نهاد کتابخانه‌های و دانشجویان این شهرستان برگزار، و در پایان دانشجویان در دیداری صمیمانه به بیان انتقادات، پیشنهادات و خواسته‌های خود با دکتر ابوالفضل توسلی رئیس دانشگاه استان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار