حضور حماسی مردم در انتخابات بن‌بست‌شکن و مایوس کننده دشمنان انقلاب است

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غدیر خم؛ تداوم دهنده تمدن اسلامی بوده و باید از این ظرفیت برای مشارکت حداکثری در انتخابات بهره برد، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات بن‌بست‌شکن و مایوس کننده دشمنان انقلاب است.

ابوالفضل توسلی در دیدار با دانشجویان فعال فرهنگی و تشکل‌های دانشگاه پیام نور مرکز سراوان با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار است، اظهار کرد: برای حل مطالبات و دغدغه دانشجویان در مراکز ۱۰ گانه دانشگاه پیام نور همت خود را مضاعف کرده ایم چرا که این دانشگاه با حدود ۱۰ هزار دانشجو در سراسر سیستان و بلوچستان علاوه بر اقدامات آموزشی و علمی، به انجام کار‌های فرهنگی - اجتماعی و مهارت افزایی قشر جوان و تحصیلکرده گام برداشته است.

 وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور سراوان یکی از مراکز دانشگاهی فعال با وجود بیش از یک هزار و ۳۰۰ دانشجو بومی است که توانسته با بهره مندی از پتانسیل شهرستان مبنی بر حفظ میراث صنایع دستی اقدام به راه اندازی کارگاه سفال و رونق اشتغال در کنار کار‌های آموزشی – پژوهشی و علمی کند که در این زمینه بانوان دانشجو نقش موثری در پیشبرد اهداف این دانشگاه دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه پیام نور به علت سطح گستردگی استان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.
 
 وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات و معجزه حضور مردم بن‌بست شکن و مایوس کننده توطئه شوم دشمنان است، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، موجب اعتبار و آبروی کشور، ایجاد وحدت، اقتدار ملی، امنیت ملی و مردم سالاری دینی خواهد شد؛ چرا که وقتی دشمن نگاه می‌کند و می‌بیند که مردم پشت سر نظام هستند، از تعرض و دست درازی و طمع به این انقلاب قطع امید می‌کند.

توسلی با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم که تداوم دهنده تمدن اسلامی بوده و جمهوری اسلامی و انقلاب، احیاگر معنای ولایت است، گفت: باید از فرصت عید غدیر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بهره برد و در انتخاب اصلح به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن دقت و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه رای تک تک افراد تعیین کننده بوده و باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرد، افزود: باید برای برنگشتن به رشد اقتصادی منفی، عدم تعطیلی مجدد کارخانه‌ها، جلوگیری از رانت خواری و فساد، دفاع از مظلومان و حمایت از خانواده با انتخابی آگاه و برگزیدن فردی شبیه ویژگی‌های شهیدجمهور مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن اقدام کنیم.
 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تاکید کرد: صحبت کردن از تاثیرات ملموس انتخابات‌های قبلی بر زندگی روزمره، برجسته کردن زیان‌های رأی ندادن، بیان تمایل زیاد مردم به مشارکت در انتخابات، مدنظر قرار دادن دغدغه‌های مخاطبان و حضور نامزد‌هایی از بین همه جناح‌ها و سلایق از جمله راهکار‌های روان شناختی برای ترغیب رای دادن است.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر تریبون و شرایطی برای مشارکت حداکثری استفاده و ادای دین کرد، افزود: امیدآفرینی، مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهمترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود که باید با این خصوصیات و ارج نهادن به خون پاک این شهدا که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند، اقدام به انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار