مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تکمیل پروژه ساخت راه روستایی امام‌زاده عباس - یاسبلاغ به طول ۵/۵ کیلومتر در شهرستان کمیجان خبر داد.

 مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ساخت راه روستایی امامزاده عباس - یاسبلاغ به طول هفت کیلومتر در سنوات گذشته شروع و حدود یک و نیم کیلومتر از آن اجرا شده بود و مدت‌ها به‌عنوان یکی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام بشمار می‌رفت که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و جدیت بکار گرفته شده، این پروژه امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جهانی طول راه احداث شده را ۵/۵ کیلومتر شامل زیرسازی و آسفالت عنوان کرد و گفت: با این ۵/۵ کیلومتر راه روستایی احداث شده، در مجموع این مسیر به طول هفت کیلومتر از راه آسفالته برخوردار شد.

وی ارزش ریالی این طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پروژه ساخت راه روستایی امامزاده عباس به یاسبلاغ در شهرستان کمیجان، بعنوان یک مسیر ارتباطی تکمیل شبکه انجام شد تا یکی دیگر از طرح‌های عمرانی نیمه تمام تکمیل و مورد بهره‌برداری مردم منطقه قرار گیرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علاوه بر ساخت راه روستایی امام‌زاده عباس به یاسبلاغ، ساخت راه روستایی سیجان به طرلان نیز به طول سه کیلومتر خرداد ماه امسال در شهرستان کمیجان اجرا شده است؛ که این امر حکایت از ساخت هشت و نیم کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.