وزارت جهاد کشاورزی مقابل طرح‌های دشمن بایستد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در جنگ‌های ترکیبی در مقابل طرح‌های دشمن با اتکای به علم و دانش و تجربه بایستد

آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اهمیت مسئله کشاورزی که به حق به آن جهاد گفته می‌شود بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه انسان از بدو تولد به تأمین نیاز‌های اولیه که شرط حیات است نیاز دارد و بعد به اندیشه نیازمند می‌شود، افزود: دشمن در جنگ‌های ترکیبی با ضربه زدن به صنعت کشاورزی و انواع تولیدات اقتصادی جامعه را زمین گیر می‌کند، لذا مسئله امنیت غذایی در کنار امنیت نظامی ذکر می‌شود کار بسیار مهمی است.

آیت ا... عبادی بیان کرد: خداوند در قرآن به انسان می‌فرماید که هر چه که نیاز دارید ما در زمین قرار داده ایم، لذا خداوندهمچنان که وجود شما را قرار داده است، بقیه اش بستگی به شیوه‌های کار و اندیشه است که حداکثر استفاده بشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در این ۴۵ سال بسیاری از مسائل به خوبی انجام شده است و ما شاهد آثار آن هستیم، اما متأسفانه بعضی مسائل به درستی انجام نگرفته است و شما می‌بینید در مناطق خشک و نیمه خشک با مجوز حفر چاه‌های عمیق بصورت غیر علمی که باعث خشک شدن قنات ها، و فرونشت‌های زمین در مناطق شهری و روستایی انجام شده است و این نتیجه ندانم کار‌هایی است که قبلاً انجام شده و نباید انجام می‌شد و بعضی هم متأسفانه سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

آیت ا... عبادی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره تاکید بر علمی بودن یک عمل را دارند و اگر واقعا دانش بنیان و علمی باشد هیچ وقت چنین مشکلاتی بوجود نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از نعمت آفتاب بهره‌مند است و برای صرفه جویی در برق چاه‌های آب در جهت توسعه استفاده از انرژی خورشیدی کار پسندیده و خوب است.

آیت ا... عبادی افزود: امیدواریم که این وزارتخانه در جنگ‌های ترکیبی در مقابل طرح‌های دشمن با اتکای به علم و دانش و تجربه در جهت تأمین امنیت غذایی بایستد و بر میزان تولیدات، سلامت تولیدات و مسئله کیفیت نظارت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.