دعوت مدیر جامعه الزهرا(س)قم از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها از همه آحاد مردم شریف کشور اسلامی ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در پیام  مدیر جامعه الزهرا(س)قم برای دعوت به انتخابات همه آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری آمده است:

«ادْعُ إِلَى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ (سوره مبارکه نحل؛ آیه ۱۲۵) (با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه ای]که نیکوتر است گفتگو نمای؛ در حقیقت پروردگار تو به [حال]کسی که از راه او منحرف شده، داناتر و او به [حال]راهیافتگان [نیز]داناتر است)»

مردم شریف و معزز کشور اسلامی ایران

انقلاب اسلامیِ ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی، مقتدرانه در تندباد‌های دشمنی‌ها، تعارضات و فتنه‌ها توانست شعارها، آرمان‌ها و هدف‌هایش را حفظ و حراست نماید. صراط مستقیم را ملت ایران اسلامی با عزمی راسخ سال‌ها پیمود.

مردم شریف، عزتمند و سرافراز ایران اسلامی! سلام و درود الهی بر یکایک شما که با هوشیاری و همراهی همیشگی‌تان، بهترین‌ها را رقم زدید. به فضل الهی در آستانه این انتخابات نیز، بهترین حضور و انتخاب را بر قلب تاریخ ثبت خواهید کرد.

سیاستمداران، سیاستگذاران و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران

 توفیق یکایک شما را از درگاه خداونددمتعال در عرصه خدمت به خدا و خلق خدا مسئلت دارم. پیشنهاد می‌کنم همه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در کشورمان، به سرفصل‌های مهم کتابِ «رجل سیاسی؛ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری» عنایت کنند. مواردی چون: ۱. باور‌های سیاستمدار تراز/ ۲. شناخت‌های لازم برای سیاستمدار تراز/ ۳. شاخص‌های سیاستمدار تراز/ ۴. اهداف سیاستمدار تراز/ ۵. وظایف سیاستمدار تراز/ ۶. الگو‌های سیاستمدار تراز/ ۷. و جلوه‌ای از الگو‌های سیاستمدار تراز. قامت خدمت ریاست جمهوری، برازنده فردی است که دارای ویژگی‌های یک سیاستمدار تراز باشد.

نامزد‌های محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

همه نامزد‌های محترم (فارغ از انتخاب یا عدم انتخاب برای ریاست جمهوری)، در زمره سیاستمداران کشورمان محسوب می‌شوند. حتما در عرصه تبلیغات، مناظره‌ها و سپس عرصه خدمت در هر جایگاهی تلاش می‌کنند عامل به الگوی سیاستمدار تراز، باشند. یعنی مدل مفهومی آن را در گفتار و مدل عملیاتی آن را در کردار خود به مثابه یک «سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی» ارائه دهند. چراکه وقتی سیاستمداران ما، به علم لازم عامل باشند و بر اساس ارزش‌های اسلامی و منویات امامین انقلاب عمل کنند؛ آن وقت از مردم و جوانان هم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به علم خود و ارزش‌ها عمل نمایند.

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از سیاستگذاران و سیاستمداران تراز انقلاب اسلامی انتظار دارند که ضمن حفظ ارزش‌ها و اصول اسلامی و انقلابی، برای جذب و جلب حداکثری سرمایه انسانی و انقلابی تلاش کنند و اعتماد و امید اقشار مختلف به نظام اسلامی و انقلابی را بیشتر نمایند.

دین ما، آموزه‌های قرآنی ما، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در مدل حکمرانی و راهبری خود، به «رشد و تعالی کرامت محور افراد، اقشار و طیف‌های مختلف جامعه اسلامی» تمرکز دارند.

همه ما وظیفه داریم با تأسی، در همین راه قدم برداریم و بتوانیم با نگاه رشدِ کرامت‌محور به طیف‌های مختلف مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان، امور را راهبری کنیم. پس بایستی بر اساس آموزه‌های قرآنی و سلوک انبیا و امام معصوم و امامین انقلاب، برای رشد و ایجاد بلوغ فکری و رفتاری مردم با تنوع‌های مختلف، فکر کرده و طبق همان الگوی تراز، برنامه ریزی نماییم.

مبلغان، کنشگران و طلاب و دانشجویان بزرگوار

بر اساس نکات پیش گفته، پیشنهاد می‌کنم به «مفهوم امت‌سازی و رشد در امت‌سازی مورد نظر مقام معظم رهبری» و همچنین، «دیدگاه امام- امت و حلقه‌های میانی موثر که می‌توانند قوام‌دهنده رابطه امام و امت برای رشد مردم باشند»، عنایت کرده و با تمسک به دیدگاه‌ها و مقوله‌های اصلی آن در آموزه‌های اسلامی، تبلیغ، کنشگری و فعالیت‌های دانشجویی خود را برای عرصه‌های اجتماعی از جمله انتخابات، سامان دهید.

شکرگزار وجود و حضور پربرکت مردم عزیزمان و نیز قدردان زحمات و مجاهدت‌های شهدای خدمت و همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی از ابتدا و آینده هستیم و خواهیم بود.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها

۳ تیر ۱۴۰۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار