مشارکت حداکثری دغدغه اصلی عرصه انتخابات ریاست جمهوری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری دغدغه اصلی عرصه انتخابات ریاست جمهوری است و باید در این زمینه تلاش کرد چرا که دشمنان نیز به این صحنه چشم طمع دوخته اند.

احمد حاجی زاده شامگاه یکشنبه در نشست مدیران رسانه‌های استان قم با موضوع انتخابات که در مجتمع نور اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: شهید رئیسی همواره در بین مردم بود و از ارتباط با مردم انرژی می‌گرفت و خستگی نمی‌شناخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم  بیان کرد: باید الگو‌های مدیریتی همانند شهید رییسی را به جامعه شناساند و سیره رییس جمهور شهید را باید برای جامعه تبیین کرد که مهمترین ویژگی وی کار برای رضای خداوند بود.

حاجی زاده گفت: شهید رییسی اولویتش توجه به مناطق محروم بود و در سفر به قم هم به منطقه کم برخوردار نیروگاه رفت و با مردم نشست و صحبت‌های مردم را شنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: شهید رییسی مطیع محض رهبری بود و همواره منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه داشت و برای حل مشکلات و خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: رئیس جمهور شهید به امور معنوی توجه ویژه‌ای داشت و هر ماه برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران به صورت هماهنگ نشده به قم می‌آمد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به آمادگی استان برای برپایی انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه افزود: در حوزه انتخابات تمرکز ما بر روی چهار اصل سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت است.

حاجی زاده بیان کرد: در افزایش مشارکت، قم در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی رتبه نخست را داشته و در این زمینه ۱۲ پله رشد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ شکایتی از سوی کاندیدا‌ها نداشتیم که این امر نشان‌دهنده امنیت مطلوب برگزاری انتخابات در استان قم بود.

او اضافه کرد: از همان روز‌های ابتدایی اعلام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، آسیب شناسی برگزاری انتخابات دوره‌های قبل صورت گرفت و در اسفندماه انتخابات قم برای اولین بار در کشور به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد و نتایج نیز تا اذان صبح پس از برگزاری اعلام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: مشارکت حداکثری دغدغه اصلی عرصه انتخابات ریاست جمهوری است و باید در این زمینه تلاش کرد چرا که دشمنان نیز به این صحنه چشم طمع دوخته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار