اعلام آمادگی ۳۰۰ خبرنگار در قزوین برای پوشش اخبار انتخابات

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: ۳۰۰ خبرنگار و عکاس خبری در استان طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای پوشش اخبار انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند.

رسول ملاحسنی مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان گفت: موضوع حضور اصحاب رسانه با همکاری ریاست ستاد انتخابات به صورت جدی پیگیری شده تا در پوشش رسانه‌ای انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: میز رسانه‌ای انتخابات از ساعت هشت صبح روز هشتم تیرماه آغاز به کار خواهد کرد و به فراخور زمان نشست‌های خبری در روز انتخابات برگزار خواهد شد.

ملاحسنی با بیان اینکه انتخابات آخرین اقدام شهید آیت الله رییسی در این دولت است، گفت: تقاضا داریم اصحاب رسانه استان با تمام قوا به پوشش خبری روز انتخابات اقدام کنند تا مردم از آگاهی رسانی لازم رضایت داشته باشند.

این مسئول همچنین به بررسی‌های صورت گرفته از گزارشات مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قزوین اشاره کرد و توضیح داد: بیش از ۷۰۰ نشست خبری در دولت سیزدهم برگزار شد و بیش از ۲۰۰ بازدید توسط خبرنگاران استان صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین همچنین به برگزاری جشنواره انتخاباتی مسیر حضور در قزوین اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۳۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مسیر حضور ارسال شد که تمامی آثار ارسالی مورد داوری قرار گرفت و امروز از نفرات برتر این جشنواره تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.