عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مردم به‌جای حرف‌های احساسی نامزد‌های انتخابات، برنامه‌های آنها را رصد می‌کنند

یوسفی گفت: مردم پای صحبت‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نشستند و به‌جای حرف‌های احساسی، برنامه‌های آنها را رصد می‌کنند.

مجتبی یوسفی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه‌های رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: از آقای جبلی و همه همکارانشان تشکر می‌کنم. یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره افتاد بعد از شهادت رئیس‌جمهور آمادگی لازم وجود نداشت، چون در یک بازه کمتر از دو هفته باید شرایط مهیا می‌شد تا کار برگزاری مناظرات و برنامه‌های کارشناسی توسط رسانه ملی انجام می‌شد.

وی اظهار کرد: یکی از کار‌های خوب و بی‌بدیلی که توسط آقای جبلی و همکارانشان انجام شد استفاده از کارشناسان در موضوعات مختلف بود و نظرات آنها هم نظرات سیاسی و هم نظرات مختلف در موضوعات تخصصی را نمایندگی می‌کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس بیان کرد: غنای میزگرد‌های تخصصی اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی به شناخت مردم از تفکرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کمک کرد. در ادوار گذشته در انتخابات، مردم منتظر مناظره بودند، اما برنامه‌های خوبی که با تدبیر آقای جبلی صورت گرفت فارغ از شعار و حرف‌های پوپولیستی دیدیم که حدود یک ساعت نامزد صحبت کرد و حدود یک ساعت کارشناسان در موضوعات مختلف سوال می‌پرسیدند.

وی ادامه داد: اگر افرادی که در ستاد یک نامزد شرکت کردند و توانایی گره‌گشایی از مشکلات کشور را داشتند باید از ظرفیت‌هایشان استفاده شود.

یوسفی تصریح کرد: نامزد‌هایی که به جریان حزب‌الله نزدیکتر هستند پس از پیروزی در انتخابات از نظرات افرادی مثل ما استفاده کنند و فضایی را به وجود بیاورند که گفتمان ایجاد شود و از همه استفاده کنند نه فقط کسانی که در ستادشان هستند. 

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: نقش مردم قابل انکار نیست، چون مردم در شرایط سخت با هر نگاه سیاسی در انتخابات حضور پیدا کردند. مردم این پیام را به نامزد‌ها رساندند که هر کسی وارد فضای دوقطبی شود قطعا بازنده انتخابات و بازنده اخلاق است و مردم پای صحبت‌های نامزد‌ها نشستند و به‌جای حرف‌های احساسی، برنامه‌های آنها را رصد می‌کنند. 

وی اظهار کرد: مردم وعده‌های نامزد‌ها را بررسی می‌کنند و هر کسی که رئیس‌جمهور شود فردا باید به وعده‌هایش عمل کند و قطع‌به‌یقین حضور مردم باعث شده تا اخلاق در مناظرات رعایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دلت خوشه‌‌.. خیلی ها بخاطر قیافه و چشم و ابرو..رای می دهند .. برنامه کیلویی چنده ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
با این مناظرات نمیشه دنبال حقیقت بود، رو ی برنامه ها هم چندان نمی توان تکیه کرد چون بیشتر شببه بیانیه بوده تا برنامه، تنها میماند شخصیت نامزدها و سیر مواضعی که در چند سال اخیر اتخاذ کرده اند. پزشکیان که کاملا نشان داد یک آنارشیسم ابتدائی و آلت دست است. قالیباف هم معلوم نیست چرا اینقدر متغیر و دچار چرخش مواضع است میماند آقای جلیلی که در این جمع به نظرمتانت و تقوای سیاسی ببشتری داشته اند. ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
عیدی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
عیدی – عائله مندی ۷,۰۰۰,۰۰۰
عیدی – اولاد ۳,۰۰۰,۰۰۰
اگر دریافتی عیدی مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس هم بیشتر از این مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
من رای نمیدهم چون به خاطر که دولتممردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره از سال 1366 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
۰۸:۳۷ ۰۵ تير ۱۴۰۳
من رای نمیدهم چون به خاطر که دولتممردان، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره از سال 1366 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بنده نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
وام 100 الی 700 میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران! تسهیلات جدید مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ تنها فقط به پولداران و سرمایه داران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۵ تير ۱۴۰۳
داریم به سفره هامون که هرروزکوچکترمیشه نگاه میکنیم.دولتی که رییسش ادعا داشت 700صفحه برنامه اقتصادی داره،کشوروباین حال وروزانداخته،حالا این جماعت می‌خوان راهشوادامه بدن،خداییش مامردموچی فرض کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۳
حتما برنامه های قالیباف تشنه قدرت خوب تو که احساس مسوولیت می کردی نسبت به ریاست مجلس مسئول نیستی؟ آخر چه بگوییم رییس جمهور شهید شده تو نفر دوم از سه قوه بودی راه افتادی برای کسب مقام نفر اول از سه قوه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
دستور قطع اینترنت جلیلی و قالیباف
آخرین اخبار