بارش باران برای روزهای پایانی هفته در نواحی شمالی کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پنج شنبه و جمعه در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب سه‌شنبه  و فردا چهارشنبه در  نواحی غرب و شمال غرب کشور با رگبار و رعدوبرق مواجه خواهیم بود گفت: فردا چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، زنجان،گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز،‌ تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های ساحلی خزر برخی نقاط استان‌های کردستان، زنجان، قزوین، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان بارش خواهیم داشت.

ضیائیان تاکید کرد: از بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه تشدید بارش و کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل روی خواهد داد.

او بیان کرد: شنبه هفته آینده نیز در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. تا روز جمعه در شمال شرق، شرق بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امشب پدیده باد و گردوخاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست. از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج می‌شوند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تابش آفتاب داغ تا پایان شهریور ماه برای شهرهای جنوبی
آخرین اخبار