جزئیات سفر استاندار کردستان به شهرستان قروه

استاندار کردستان در یکصد و چهل و هشتمین سفر شهرستانی خود، امروز مهمان مردم شهرستان قروه بود.

استاندار کردستان در سفر یک روزه به شهرستان قروه،  زمین چمن مصنوعی شهدای خدمت مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

برای احداث این پروژه ورزشی که عملیات ساخت آن اردیبهشت ماه امسال آغاز شد، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

 مساحت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه که به یاد رییس جمهور شهید و یاران همراهش با عنوان «شهدای خدمت» نامگذاری شده نزدیک به یک هزار مترمربع است

 در حاشیه مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای خدمت مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه به همراه هیات همراه از اماکن ورزشی خانه والیبال و خانه کشتی این مجموعه بازدید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در روند سفر خود، از خانواده «شهریار رضایی» از پیشکسوتان نامی رشته فوتبال شهرستان قروه که چند سال پیش دار فانی را وداع گفت، با اهدای تندیس تجلیل کرد.

وی همچنین از طرح ساماندهی ورودی قروه از سمت سنندج بازدید کرد.

این پروژه با نظارت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و عملیات اجرایی شهرداری قروه در حال اجراست.

جزئیات سفر استاندار کردستان به شهرستان قروه

افتتاح کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله رییسی

امروز در جریان سفر استاندار به این شهرستان، پروژه کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله رییسی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این پروژه چندین سال متمادی نیمه‌تمام مانده بود که با همت دولت سیزدهم و با تاسی از تاکیدات رئیس جمهور شهید مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پیگیری مستمر استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

کلنگ زنی پروژه بهسازی و تعریض محور طوغان - مالوجه از دیگر برنامه های سفر زارعی کوشا به قروه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.